> O jeigu ne? Kam tas zvakes keist 4x vidutiniskai 15kkm i metus vaziuojant. tai dyzeliu po tiek važiuojant apskritai nežinosi, kad ten tos žvakės yra. Pas mane tuoj 400kkm, žvakės turbūt nuo gamyklos dar..... > Nu ismetimas supus ir dar greiciau, jei duja bus, ora kad gaudos, jei kur > ir reiks knistis, tai aplink dyzelio varikli dazniausiai, slanguciu > keitimai, xz is kur oro >burbulai kuro slangose ir ne visada apskritai > issprendziama... Tu čia apie abratkes, kur už 10 pasikeičia per 20min ir reikia keist kartą per tris metus? >nekalbant apie uzsikurs-neuzsikurs atejus ziema, ir kitus >zvakiu-akumo-siurblio ypatumus. nžn, per paskutines 10 žiemų nesusidūriau..... :) >Akumo kainos skirtumas, jei idomu, sia ziema sudare 150-200lt. (C4-ai >2.5td - 350lt). A kodėl tokį brangų pirkai? Mano beje ir į benzininę ir į dyzelinę dedasi vienodi akumai, 72Ah >Vaziuoklej, jei sekmingai nusipirksi benzina, gali ir visai netekti lysti > >apart einamuju dalyku. Nusipirkus dyzeli, tokia svajone teks pamirsti. >Nuvaziuoti km >savo daro visgi. Taip pat kaip ir labiau apibalnotas >kebulas, jei dar >neperdazytas, nedauztas. Kurie dalykai važiuoklėj yra einamieji kurie ne? Man tai jie visi einamieji :).