pas padeveta dyzeli suzinosi ir kur zvakes, ir kur akumuliatorius, turim cia ukyje visokiu, per 4m. nebuna, kad nereiktu keist. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hsb4l5$lh4$1@trimpas.omnitel.net... >> O jeigu ne? Kam tas zvakes keist 4x vidutiniskai 15kkm i metus vaziuojant. > > tai dyzeliu po tiek važiuojant apskritai nežinosi, kad ten tos žvakės yra. > Pas mane tuoj 400kkm, žvakės turbūt nuo gamyklos dar..... > >> Nu ismetimas supus ir dar greiciau, jei duja bus, ora kad gaudos, jei kur >> ir reiks knistis, tai aplink dyzelio varikli dazniausiai, slanguciu >> keitimai, xz is kur oro >burbulai kuro slangose ir ne visada apskritai >> issprendziama... > > Tu čia apie abratkes, kur už 10 pasikeičia per 20min ir reikia keist kartą > per tris metus? > >>nekalbant apie uzsikurs-neuzsikurs atejus ziema, ir kitus >>zvakiu-akumo-siurblio ypatumus. > > nžn, per paskutines 10 žiemų nesusidūriau..... :) > >>Akumo kainos skirtumas, jei idomu, sia ziema sudare 150-200lt. (C4-ai >>2.5td - 350lt). > > A kodėl tokį brangų pirkai? Mano beje ir į benzininę ir į dyzelinę dedasi > vienodi akumai, 72Ah > >>Vaziuoklej, jei sekmingai nusipirksi benzina, gali ir visai netekti lysti >> >apart einamuju dalyku. Nusipirkus dyzeli, tokia svajone teks pamirsti. >>Nuvaziuoti km >savo daro visgi. Taip pat kaip ir labiau apibalnotas >>kebulas, jei dar >neperdazytas, nedauztas. > > Kurie dalykai važiuoklėj yra einamieji kurie ne? Man tai jie visi einamieji > :). > >