a vot ir nixera. Ten EGR'as gausiai protingas elektrinis daiktas ir skarda ano neuzkisi.... "Giedriusf" <giedriusf.nereik@gmail.comun> wrote in message news:li3766tk6c4uk6hl62l3n64qi25052udau@4ax.com... > On Thu, 12 Aug 2010 08:47:27 +0300, "Linelis" <povilina@delfi.lt> > wrote: > > arba taupyk ant skardos, bo zagluske egr reiks daryt. nu taip koki > 1.25 ltl > > >>jau gali pradet taupyt babkes EGRui :)) >>anas nuo 1100Lt pakainuoja ... o ankciau ar veliau vistiek numirsta ... >>jei >>dar nenumires >>simptomai : netraukia, dumyja, gali kompo lepute uzsidegt .... >>sekmes >> >> >> >>"M" <vvv@vvv.com> wrote in message >>news:i3vvl3$4c2$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu gal ir ne visai ðvedà, pusiau opelá pusiau dar bala þino kà. SAAB 9-3 >>> 2001 2,2 dyzelukà. >>> Þiûriu kaip tik diskusija apie toká buvo. >>> Pirkom ið paþástamo perekupo, tai istorija maþdaug tokia - atvaþiavo ið >>> vokietijos su sugedusia turbina. Ji pakeista (sakë kainavo ~300lt). Rida >>> nesukinëta ~185kkm. Trûkæs vairo stiprintuvo vamzdelis (gal kas turit >>> parduot?). Nuo stovëjimo parûdijæ stabdþiø diskai. Kondiðkë veikia, >>> variklis uþsikûrë, test draivo nebuvo galima atlikt (buvo ant tralo). Nu >>> ratai skardiniai nesiþiûri - koks ratø "tarpuvarþèio" dydis, nuo ko nors >>> dar tinka? >>> Po savaitgalio papasakosiu kaip vaþuoja (jei þmona leis padraskyt). >>> >>