turiu cia toki fejos renault clio I ... 96`. baigiu jau visa antra karta "perrinkti" ... problema tame, kad kaip ji sako vaziuoja vaziuoja ir prie sankryzos stabdant pradeda kristi apsuko ir gesti masina... kelis kartus uzgesusi, o dabar isigudrino su gazu islyginti apsukas ir su kaire koja pristabdyti ... kiek as kartu esu vaziaves su ta masina ir kai ji vairavo ir kai as nei karto nera to buve ... tik kai ji viena vaziuoja taip buna ... burbuliuoja jos zodziais ... man uzsivedus is karto na gal ant laisvu apsuku yra jauciamas variklio pulsavimas ... +- 50prm diapazone.... dar vienas simtomas yra, kad sunkiai slankioja pavaru trosas ir kartais buna tikriausiai iki galo nenusispaudzia dacikas apsauginis ir neleidzia uzvesti. nu bet paspaudus giliau pavara uzsiveda viskas ciki piki. na pakeisti ar pravalyti ta trosa nera problemu ... tik duobe reikia susirasti. taciau feja primygtinai kaltina tas pavaras ir jos gesima. o as sakau, kad cia bus elektros bedos... pradejau ieskoti bedos nuo zvaklaidziu. patikrinau su multimetru tai lygtais biski palanksciu bludydavo jie. valio apsidziauges nupirkau naujus zvaklaidzius. feja suvazinejo iki teviskes ir t.t. viskas tvarkoj. kita diena po audru ir daug lietaus jai vel pradejo burbuliuoti... na pirmas kaltinimas oro srauto matuokle... nu reiskias reikia bandyti ja surasti ir atjungti. nu ku ... po kapotu yra karburatorius ... nusiimu oro filtro korpusa ir matau kiausinio formos (kaip veliau pasirode purkstuka) daviklis su sone tokiu jutikliu mazu... na purkstuko galvoju neatjunginesiu... tada matau prie isiurbimo kolektoriaus pritaisytas laisvos eigos voztuvas. nu atrodo dirba jis ... juda ta kojele po truputi pirmyn-atgal lygina apsukas...atjungus ir uzvedus laisvos susikelia iki 2000rpm... toliau kitoj sklendes pusej kazkoks daviklis ar reguliatorius. to nesugebejau identifikuoti (gal zhinot kas ten galetu buti ? gal ten ta srauto matuokle ir yra ? atjungus suprasteja variklio darbas. ... po to is isiurbimo kolektoriaus iseina slangute iki kito daviklio (pagal intercars jis yra Isiurbimo kolektoriaus vakuuminis daviklis). ji atjungus irgi kvailioja variklis. viskas vyksta, pagal fejos atsakyma, ir ant benzo ir ant duja. kazkaip linkstu iki to, kad kaltinti kazkuri davikli arba laidus iki jo. tik kaip patikrinti tai be dideliu finansiniu nuostoliu neisivaizduoju. diagnostika vaziavau daryti i viena serviziuka, bet pasake, kad tik nuo 97 metu clionkems eina diagnostika. dabar pistelejo mintis, kad gal tas serviziukas turi tik OBD2 ir pasake, kad neina padaryti diagnostikos? gal kas zhino tiksliau ? kazkaip varyti pas kazkoki elektrika kol kas nefasonas ... dar nepraradau to entuziazmo iveikti paciam syta reikala. bet speju greitu metu del didelio fejos spaudimo viskas pereis i servizo murziu rankas :( sooo.... any ideas ? :)