Gali but rysys. Jei vostuvai pasede dazniausiai hujovai sudega kuras, del to ismetamos dujos nelenda i normas, paprastai HC ar CH. Tai sita irgi nesunku suzinot pas bet koki dujininka nulekus ir pasimatavus ka ismeta per dusle ant benzo ir ant duju. "ufonaut" <ufo@ufo.ufo> wrote in message news:i40vss$icc$1@trimpas.omnitel.net... > Tevui panasiai kartais staiga gesdavo atleidus gaza, vaziuojant budavo ok, > tik ant laisvu biski netolygiai dirbdavo. Pareguliavo voztuvus ir buvo > viskas OK, niekaip nesuprantom kame cia rysys. Irgi renault+dujos. > > On 08/12/2010 05:05 PM, ramunas wrote: >> turiu cia toki fejos renault clio I ... 96`. baigiu jau visa antra karta >> "perrinkti" ... problema tame, kad kaip ji sako vaziuoja vaziuoja ir prie >> sankryzos stabdant pradeda kristi apsuko ir gesti masina... kelis kartus >> uzgesusi, o dabar isigudrino su gazu islyginti apsukas ir su kaire koja >> pristabdyti ... kiek as kartu esu vaziaves su ta masina ir kai ji vairavo >> ir >> kai as nei karto nera to buve ... tik kai ji viena vaziuoja taip buna ... >> burbuliuoja jos zodziais ... man uzsivedus is karto na gal ant laisvu >> apsuku >> yra jauciamas variklio pulsavimas ... +- 50prm diapazone.... >> >> dar vienas simtomas yra, kad sunkiai slankioja pavaru trosas ir kartais >> buna >> tikriausiai iki galo nenusispaudzia dacikas apsauginis ir neleidzia >> uzvesti. >> nu bet paspaudus giliau pavara uzsiveda viskas ciki piki. na pakeisti ar >> pravalyti ta trosa nera problemu ... tik duobe reikia susirasti. taciau >> feja >> primygtinai kaltina tas pavaras ir jos gesima. o as sakau, kad cia bus >> elektros bedos... >> >> pradejau ieskoti bedos nuo zvaklaidziu. patikrinau su multimetru tai >> lygtais >> biski palanksciu bludydavo jie. valio apsidziauges nupirkau naujus >> zvaklaidzius. feja suvazinejo iki teviskes ir t.t. viskas tvarkoj. kita >> diena po audru ir daug lietaus jai vel pradejo burbuliuoti... >> >> na pirmas kaltinimas oro srauto matuokle... nu reiskias reikia bandyti ja >> surasti ir atjungti. nu ku ... po kapotu yra karburatorius ... nusiimu >> oro >> filtro korpusa ir matau kiausinio formos (kaip veliau pasirode purkstuka) >> daviklis su sone tokiu jutikliu mazu... na purkstuko galvoju >> neatjunginesiu... tada matau prie isiurbimo kolektoriaus pritaisytas >> laisvos >> eigos voztuvas. nu atrodo dirba jis ... juda ta kojele po truputi >> pirmyn-atgal lygina apsukas...atjungus ir uzvedus laisvos susikelia iki >> 2000rpm... toliau kitoj sklendes pusej kazkoks daviklis ar >> reguliatorius. >> to nesugebejau identifikuoti (gal zhinot kas ten galetu buti ? gal ten ta >> srauto matuokle ir yra ? atjungus suprasteja variklio darbas. ... po to >> is >> isiurbimo kolektoriaus iseina slangute iki kito daviklio (pagal intercars >> jis yra Isiurbimo kolektoriaus vakuuminis daviklis). ji atjungus irgi >> kvailioja variklis. >> >> viskas vyksta, pagal fejos atsakyma, ir ant benzo ir ant duja. >> >> kazkaip linkstu iki to, kad kaltinti kazkuri davikli arba laidus iki jo. >> tik >> kaip patikrinti tai be dideliu finansiniu nuostoliu neisivaizduoju. >> >> diagnostika vaziavau daryti i viena serviziuka, bet pasake, kad tik nuo >> 97 >> metu clionkems eina diagnostika. dabar pistelejo mintis, kad gal tas >> serviziukas turi tik OBD2 ir pasake, kad neina padaryti diagnostikos? gal >> kas zhino tiksliau ? >> >> kazkaip varyti pas kazkoki elektrika kol kas nefasonas ... dar nepraradau >> to >> entuziazmo iveikti paciam syta reikala. bet speju greitu metu del didelio >> fejos spaudimo viskas pereis i servizo murziu rankas :( >> >> sooo.... any ideas ? :) >> >> >