Tevui panasiai kartais staiga gesdavo atleidus gaza, vaziuojant budavo ok, tik ant laisvu biski netolygiai dirbdavo. Pareguliavo voztuvus ir buvo viskas OK, niekaip nesuprantom kame cia rysys. Irgi renault+dujos. On 08/12/2010 05:05 PM, ramunas wrote: > turiu cia toki fejos renault clio I ... 96`. baigiu jau visa antra karta > "perrinkti" ... problema tame, kad kaip ji sako vaziuoja vaziuoja ir prie > sankryzos stabdant pradeda kristi apsuko ir gesti masina... kelis kartus > uzgesusi, o dabar isigudrino su gazu islyginti apsukas ir su kaire koja > pristabdyti ... kiek as kartu esu vaziaves su ta masina ir kai ji vairavo ir > kai as nei karto nera to buve ... tik kai ji viena vaziuoja taip buna ... > burbuliuoja jos zodziais ... man uzsivedus is karto na gal ant laisvu apsuku > yra jauciamas variklio pulsavimas ... +- 50prm diapazone.... > > dar vienas simtomas yra, kad sunkiai slankioja pavaru trosas ir kartais buna > tikriausiai iki galo nenusispaudzia dacikas apsauginis ir neleidzia uzvesti. > nu bet paspaudus giliau pavara uzsiveda viskas ciki piki. na pakeisti ar > pravalyti ta trosa nera problemu ... tik duobe reikia susirasti. taciau feja > primygtinai kaltina tas pavaras ir jos gesima. o as sakau, kad cia bus > elektros bedos... > > pradejau ieskoti bedos nuo zvaklaidziu. patikrinau su multimetru tai lygtais > biski palanksciu bludydavo jie. valio apsidziauges nupirkau naujus > zvaklaidzius. feja suvazinejo iki teviskes ir t.t. viskas tvarkoj. kita > diena po audru ir daug lietaus jai vel pradejo burbuliuoti... > > na pirmas kaltinimas oro srauto matuokle... nu reiskias reikia bandyti ja > surasti ir atjungti. nu ku ... po kapotu yra karburatorius ... nusiimu oro > filtro korpusa ir matau kiausinio formos (kaip veliau pasirode purkstuka) > daviklis su sone tokiu jutikliu mazu... na purkstuko galvoju > neatjunginesiu... tada matau prie isiurbimo kolektoriaus pritaisytas laisvos > eigos voztuvas. nu atrodo dirba jis ... juda ta kojele po truputi > pirmyn-atgal lygina apsukas...atjungus ir uzvedus laisvos susikelia iki > 2000rpm... toliau kitoj sklendes pusej kazkoks daviklis ar reguliatorius. > to nesugebejau identifikuoti (gal zhinot kas ten galetu buti ? gal ten ta > srauto matuokle ir yra ? atjungus suprasteja variklio darbas. ... po to is > isiurbimo kolektoriaus iseina slangute iki kito daviklio (pagal intercars > jis yra Isiurbimo kolektoriaus vakuuminis daviklis). ji atjungus irgi > kvailioja variklis. > > viskas vyksta, pagal fejos atsakyma, ir ant benzo ir ant duja. > > kazkaip linkstu iki to, kad kaltinti kazkuri davikli arba laidus iki jo. tik > kaip patikrinti tai be dideliu finansiniu nuostoliu neisivaizduoju. > > diagnostika vaziavau daryti i viena serviziuka, bet pasake, kad tik nuo 97 > metu clionkems eina diagnostika. dabar pistelejo mintis, kad gal tas > serviziukas turi tik OBD2 ir pasake, kad neina padaryti diagnostikos? gal > kas zhino tiksliau ? > > kazkaip varyti pas kazkoki elektrika kol kas nefasonas ... dar nepraradau to > entuziazmo iveikti paciam syta reikala. bet speju greitu metu del didelio > fejos spaudimo viskas pereis i servizo murziu rankas :( > > sooo.... any ideas ? :) > >