Nu tai ir masinai tuo paciu, amzinai gi ana nevaziuos. "Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message news:i402hr$7mr$1@trimpas.omnitel.net... > ir varikliui... anas irgi anksciau ar veliau numirsta... > > "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message > news:i401tg$6ta$1@trimpas.omnitel.net... >> jau gali pradet taupyt babkes EGRui :)) >> anas nuo 1100Lt pakainuoja ... o ankciau ar veliau vistiek numirsta ... >> jei dar nenumires >> simptomai : netraukia, dumyja, gali kompo lepute uzsidegt .... >> sekmes >> >> >> >> "M" <vvv@vvv.com> wrote in message >> news:i3vvl3$4c2$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu gal ir ne visai švedą, pusiau opelį pusiau dar bala žino ką. SAAB 9-3 >>> 2001 2,2 dyzeluką. >>> Žiūriu kaip tik diskusija apie tokį buvo. >>> Pirkom iš pažįstamo perekupo, tai istorija maždaug tokia - atvažiavo iš >>> vokietijos su sugedusia turbina. Ji pakeista (sakė kainavo ~300lt). Rida >>> nesukinėta ~185kkm. Trūkęs vairo stiprintuvo vamzdelis (gal kas turit >>> parduot?). Nuo stovėjimo parūdiję stabdžių diskai. Kondiškė veikia, >>> variklis užsikūrė, test draivo nebuvo galima atlikt (buvo ant tralo). Nu >>> ratai skardiniai nesižiūri - koks ratų "tarpuvaržčio" dydis, nuo ko nors >>> dar tinka? >>> Po savaitgalio papasakosiu kaip važuoja (jei žmona leis padraskyt). >>> >> >> > >