Jeigu jau tris kartus trūko vamzdis, manyčiau, kad yra gilesnis gedimas sistemoje nei tiesiog vamzdžių senatvė, pvz. slegio reguliavimas blogas ar pan. Be rimtos priežasties jie netrukinėja. Mano šeimynoje vienu metu buvo 4 XM'ai. Ir tik vienas pasižymėjo šlapimo nelaikymu. Pvz. pirmasis XM'as pirktas 1995 metais (1990 metu gamybos). Parduotas 2008. Per 13 ekploatavimo metų ir ~600 000 km apsisiojo tik kartą (ir tai tralo nematė, nes LHM'ą paleido nestipria srove). O štai 2005 metais pirktas 1999 metų gamybos egzempliorius per metus (~30 000) sugebėjo rimtai apsisioti tris ar keturis kartus. Priežastis - nulužęs nedidelis vamzdelio tvirtinimo elementas prie hidraulinio siurblio. Tiesiog po kelių tūkst. km nuo variklio ar siurblio vibracijos "pavargdavo" metalinis vamzdelis ir neatlaikęs slėgio pradėdavo leisti LHM'ą. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:i4j324$1r2$1@trimpas.omnitel.net... > On 2010.08.19 13:43, M wrote: >> Nori pasakyt, kad u? 1000lt galima hidraulik? normaliai sutvarkyt??? >> Nu tai reikia bandyt Stratus? ? XM dyzel universal? keist. - norisi vis >> koki? egzotik? pabandyt, o Citrinø dar neband?iau. >> 1000 visai neatrodo daug. bet ka?kaip man nesitiki. > > Už 1000 – be problemų. Tik kad transportavimas iki serviso prakirmijus > kokiam vamzdeliui labai jau nedžiugina. > Jau 3 kartus teko tuo įsitikinti, tad tolimesnės kelionės sukelia nemažai > streso. Priešpaskutinį kartą apsimyžo Slovakijoje žiemą.