o tai įsivaizduok kiek tokių besimakaluojančių vamzdelių būna jei "lengvai daužtą" mašiną "pataiso" mūsiškiai "meistrai".... "Neratoblogo" <neratoblogo@.lt> wrote in message news:i4jcjj$h29$1@trimpas.omnitel.net... > Jeigu jau tris kartus trūko vamzdis, manyčiau, kad yra gilesnis gedimas > sistemoje nei tiesiog vamzdžių senatvė, pvz. slegio reguliavimas blogas ar > pan. Be rimtos priežasties jie netrukinėja. > > Mano šeimynoje vienu metu buvo 4 XM'ai. Ir tik vienas pasižymėjo šlapimo > nelaikymu. > > Pvz. pirmasis XM'as pirktas 1995 metais (1990 metu gamybos). Parduotas > 2008. > Per 13 ekploatavimo metų ir ~600 000 km apsisiojo tik kartą (ir tai tralo > nematė, nes LHM'ą paleido nestipria srove). > > O štai 2005 metais pirktas 1999 metų gamybos egzempliorius per metus (~30 > 000) sugebėjo rimtai apsisioti tris ar keturis kartus. Priežastis - > nulužęs nedidelis vamzdelio tvirtinimo elementas prie hidraulinio > siurblio. Tiesiog po kelių tūkst. km nuo variklio ar siurblio vibracijos > "pavargdavo" metalinis vamzdelis ir neatlaikęs slėgio pradėdavo leisti > LHM'ą. > > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:i4j324$1r2$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2010.08.19 13:43, M wrote: >>> Nori pasakyt, kad u? 1000lt galima hidraulik? normaliai sutvarkyt??? >>> Nu tai reikia bandyt Stratus? ? XM dyzel universal? keist. - norisi vis >>> koki? egzotik? pabandyt, o Citrinø dar neband?iau. >>> 1000 visai neatrodo daug. bet ka?kaip man nesitiki. >> >> Už 1000 – be problemų. Tik kad transportavimas iki serviso prakirmijus >> kokiam vamzdeliui labai jau nedžiugina. >> Jau 3 kartus teko tuo įsitikinti, tad tolimesnės kelionės sukelia nemažai >> streso. Priešpaskutinį kartą apsimyžo Slovakijoje žiemą. > >