Sveiki, nutiko beda, kuria reiketu greitai isspresti, nes automobilis praktiskai nevaziuojantis. Automobilis. Peugeot 206 1.1i '99 (-ABS). Priesistore. Buvo pagedes pezas - pakeistas desines puses guolis ir atraminiai guoliai abiejuose pusese, t.y. buvo nuiminetos amortizatoriu stoikes, o kartu ir isimti pusasiai is stebuliu, ir kad butu lengviau nuimti sarnyrus, atlaisvintas padramnikas... bent jau tiek man zinoma. Dabartine situacija. Viska surinkus, desines puses pusasis eme tarytum musti per pavaru deze - neimanoma vaziuoti. Ratui darant 1 apsisusikima, pusasis pasislenka i pavaru dezes puse (koki gera cm) ir ja pastumia 1 karta. Judejimas kyla isoriau pakabinamo pusasio guolio, per kuri galbut ir stumia pavaru deze/varikli i kaire puse.. Vizualiai didziausias svyravimas - vidineje granatoje (pakeltas automobilis ir pusasiai nevisai neturalioje padetyje). Meistras - privatininkas, jokiu rangos sutarciu ar ja atitinkanciu dokumentu tiosiog nera. Jis sako, kad nieko nepadare, taciau akivaizdu, jog sio gedimo priezastis yra jo atliktas darbas. Kaltina "bloga" pusasi ir tvirtina, kad "musta masina be geometrijos" (gedimui islisti prireike 3 metu ir tai nutiko akimirksniu?). Klausimas. Galbut turite kokiu ideju kas galejo nutikti, jog pusasis eme svyruoti isilgai savo asies? Sulankstyta ar kitaip sugadinta vidine/isorine granata? Kreivai istatytas pusasis i nauja guoli stebuleje arba pats guolis, del ko svyruoja isorine granata ir taip perstumia visa pusasi? Neteisingai prisuktas padraminkas? Ir kokie tolesni veiksmai butu racionaliausi? Ardyti granatas, jei jos ardosi?.. Taip nesinori visko paciam daryti, nes butent todel ir vaziau "zinomam meistrui". Dar ir pinigu nuplese... O galbut uztektu viska prie ko kisti nagai isardyti ir "devynis kartus pamatavus" atsargiai surinkti? Lauksiu pasisakymu, ST