Gal masina nukrito nuo donkrato ant pusasio? "ST" <mail_me@freemail.lt> wrote in message news:i4kfah$rv0$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > nutiko beda, kuria reiketu greitai isspresti, nes automobilis praktiskai > nevaziuojantis. > > Automobilis. > Peugeot 206 1.1i '99 (-ABS). > > Priesistore. > Buvo pagedes pezas - pakeistas desines puses guolis ir atraminiai guoliai > abiejuose pusese, t.y. buvo nuiminetos amortizatoriu stoikes, o kartu ir > isimti pusasiai is stebuliu, ir kad butu lengviau nuimti sarnyrus, > atlaisvintas padramnikas... bent jau tiek man zinoma. > > Dabartine situacija. > Viska surinkus, desines puses pusasis eme tarytum musti per pavaru deze - > neimanoma vaziuoti. Ratui darant 1 apsisusikima, pusasis pasislenka i > pavaru dezes puse (koki gera cm) ir ja pastumia 1 karta. Judejimas kyla > isoriau pakabinamo pusasio guolio, per kuri galbut ir stumia pavaru > deze/varikli i kaire puse.. Vizualiai didziausias svyravimas - vidineje > granatoje (pakeltas automobilis ir pusasiai nevisai neturalioje padetyje). > Meistras - privatininkas, jokiu rangos sutarciu ar ja atitinkanciu > dokumentu tiosiog nera. Jis sako, kad nieko nepadare, taciau akivaizdu, > jog sio gedimo priezastis yra jo atliktas darbas. Kaltina "bloga" pusasi > ir tvirtina, kad "musta masina be geometrijos" (gedimui islisti prireike 3 > metu ir tai nutiko akimirksniu?). > > Klausimas. > Galbut turite kokiu ideju kas galejo nutikti, jog pusasis eme svyruoti > isilgai savo asies? Sulankstyta ar kitaip sugadinta vidine/isorine > granata? Kreivai istatytas pusasis i nauja guoli stebuleje arba pats > guolis, del ko svyruoja isorine granata ir taip perstumia visa pusasi? > Neteisingai prisuktas padraminkas? > Ir kokie tolesni veiksmai butu racionaliausi? Ardyti granatas, jei jos > ardosi?.. Taip nesinori visko paciam daryti, nes butent todel ir vaziau > "zinomam meistrui". Dar ir pinigu nuplese... > O galbut uztektu viska prie ko kisti nagai isardyti ir "devynis kartus > pamatavus" atsargiai surinkti? > > > Lauksiu pasisakymu, > ST > >