nu apziurek ta guoli idemiai ar tikrai tiesiai stovi. Nerandu ant smugio tripodo sandaros. Pasiieskok kaip jis atrodo ir suprasi kas gali buti ne taip. "ST" <mail_me@freemail.lt> wrote in message news:i4l9aq$h8u$1@trimpas.omnitel.net... >- pagalves prisuktos, du kartus pereita > - granatos neardytos, nes nebuvo tam reikalo, kol jis visko nesurinko. > hamutai regis tie patys nuo gimimo, svieziu nuemimo/uzspaudimo zymiu nera > - is granatos puses ziurint, ji remiasi i guoli, pats guolis nekliba... > bet galbut kreivei ipresuotas? ar butu prasminga ziureti ar tarpas tarp > stebules ir isorines granatos krasto sukant rata islieka pastovaus dydzio? > ir ar butinai tokiu paciu atveju matytusi ir ratlankio svyravimai? > > > > "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message > news:i4l81i$fbt$1@trimpas.omnitel.net... >> visu pirma tai pusasiai juda savo asimi ir tai normalu ir net butina. >> >> neturiu kaip pazeti kataloge kaip ten atrodo pas peza tai pabursiu is >> kavos tirsciu. is galimu variantu: >> - jei nukelinejo poremi, paziurek pagalves visas - gal atleido kuria ir >> neprisuko; >> - granatos neardytos? gal vidine kokia buvo pasiberes ir blogai surinko >> ypac jei ten ne rutuliukai, o tas taip vadinamas tri-pod'as. >> - granata stebulej ne iki galo ideta ar prisukta >> >> >> "ST" <mail_me@freemail.lt> wrote in message >> news:i4kfah$rv0$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> nutiko beda, kuria reiketu greitai isspresti, nes automobilis praktiskai >>> nevaziuojantis. >>> >>> Automobilis. >>> Peugeot 206 1.1i '99 (-ABS). >>> >>> Priesistore. >>> Buvo pagedes pezas - pakeistas desines puses guolis ir atraminiai >>> guoliai abiejuose pusese, t.y. buvo nuiminetos amortizatoriu stoikes, o >>> kartu ir isimti pusasiai is stebuliu, ir kad butu lengviau nuimti >>> sarnyrus, atlaisvintas padramnikas... bent jau tiek man zinoma. >>> >>> Dabartine situacija. >>> Viska surinkus, desines puses pusasis eme tarytum musti per pavaru >>> deze - neimanoma vaziuoti. Ratui darant 1 apsisusikima, pusasis >>> pasislenka i pavaru dezes puse (koki gera cm) ir ja pastumia 1 karta. >>> Judejimas kyla isoriau pakabinamo pusasio guolio, per kuri galbut ir >>> stumia pavaru deze/varikli i kaire puse.. Vizualiai didziausias >>> svyravimas - vidineje granatoje (pakeltas automobilis ir pusasiai >>> nevisai neturalioje padetyje). >>> Meistras - privatininkas, jokiu rangos sutarciu ar ja atitinkanciu >>> dokumentu tiosiog nera. Jis sako, kad nieko nepadare, taciau akivaizdu, >>> jog sio gedimo priezastis yra jo atliktas darbas. Kaltina "bloga" pusasi >>> ir tvirtina, kad "musta masina be geometrijos" (gedimui islisti prireike >>> 3 metu ir tai nutiko akimirksniu?). >>> >>> Klausimas. >>> Galbut turite kokiu ideju kas galejo nutikti, jog pusasis eme svyruoti >>> isilgai savo asies? Sulankstyta ar kitaip sugadinta vidine/isorine >>> granata? Kreivai istatytas pusasis i nauja guoli stebuleje arba pats >>> guolis, del ko svyruoja isorine granata ir taip perstumia visa pusasi? >>> Neteisingai prisuktas padraminkas? >>> Ir kokie tolesni veiksmai butu racionaliausi? Ardyti granatas, jei jos >>> ardosi?.. Taip nesinori visko paciam daryti, nes butent todel ir vaziau >>> "zinomam meistrui". Dar ir pinigu nuplese... >>> O galbut uztektu viska prie ko kisti nagai isardyti ir "devynis kartus >>> pamatavus" atsargiai surinkti? >>> >>> >>> Lauksiu pasisakymu, >>> ST >>> >>> > > > >