Saab is esmes turejo tik 2 savo gamybos variklius: 2.0 ir 2.3 (9-3 buvo montuojami iki 2003, 9-5 iki 2009) su kruva ju modifikaciju. Neskaitant idomaus grandiniu resurso (~200-250 kkm) ir aisku padidinto demesio reikalaujanciu turbinu, variklio tikrai uztenka visam masinos gyvenimui. Velgi, jei eksploatuosi protingai, t.y. laiku keisi alyva, zvakes, kas koki 100 kkm isvalysi karteri ir jo ventiliacijos zarnas.. "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message news:i4mdud$vts$1@trimpas.omnitel.net... >o jei rimtai, kurie saab benzininiai varikliai verti demesio? > modifikaciju joptvajmat kiek > > -- > Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas > www.it-master.lt > tel 867040247 > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:i4jkrn$rsl$1@trimpas.omnitel.net... >> normaliai jis sveria tuščias >> >> "va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message >> news:i4jboi$fpi$1@trimpas.omnitel.net... >>> Total weight 2440 kg >>> >>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>> news:i4jaru$e7r$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 2010.08.19 16:06, Dainiushas rašė: >>>>> ple.... a kaip jie sugeba padaryt, kad su 300AG iki šimto bėgėtųsi per >>>>> 7s? >>>> >>>> Afigienas svoris + lievas automatas daro stebuklus. >>> >>>