Krize zinok entuziastu neaplenke taip pat. O tas 2.3t niekuo neypatingas, tik tiek, kad dazniausiai sutinkamas variantas 9-5ame, ir gal kiek maziau problematiskas nei 2.3T. Varikliai vizualiai nesiskiria, skiriasi paciu automobiliu apdaila. Isimtis - 2001 metu modeliai: ir 2.3t ir 2.3T buvo leidziami su "Aero" apdaila. Automatas pas juos Aisin, 4-iu begiu iki 2001 m, veliau -5-iu. Siaip deze nestebuklinga, bet is esmes buvau patenkintas. Beabejo, perkant reikia labai atidziai patikrinti. Zmones sneka, kad 4-iu begiu kaip ir patikimesnes. "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message news:i56ghg$70j$1@trimpas.omnitel.net... > itariu kokiomis kainomis entuziastai savo numyletus karucius > stumdys :D o kuo tas variklis ypatingas? kokie skiriamieji zenklai > neziurint i dokumentus? ar vertas demesio automatas? > > -- > Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas > www.it-master.lt > tel 867040247 > > "va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message > news:i4vluu$ioc$1@trimpas.omnitel.net... >> Viskas yra imanoma, tik reikia ieskot.. >> 9-5 ziurek su 2.3t (B235E) motoru, katras iki '01 buvo su 170 AG, >> veliau - 185 AG. Gali ilyst pasizvalgyt i Aeropolio foruma, ten karts nuo >> karto forumieciai pasiulo savo aparatus. >> >> >> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message >> news:i4uiet$okm$1@trimpas.omnitel.net... >>> vat butent del tu modifikaciju ir idomu yra, gal kuri nors maziau >>> vykusi o kuri nors labiau. kaip viena is varijantu svarstau 9-5 su >>> 2,3 o 2,0 kazkaip nevilioja nes maziausias variklis modelyje. >>> ar imanoma dar neuzmusta benzinini saaba ivaldyt uz ~10klt? >>> siaip norejau e39 528i, bet uz tokia kaina be sansu ka nors rast. >>> tenka dabar ivairesnius variantus svarstyt :) >>> >>> -- >>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas >>> www.it-master.lt >>> tel 867040247 >>> >>> "va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message >>> news:i4t1rp$edq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Saab is esmes turejo tik 2 savo gamybos variklius: 2.0 ir 2.3 (9-3 buvo >>>> montuojami iki 2003, 9-5 iki 2009) su kruva ju modifikaciju. Neskaitant >>>> idomaus grandiniu resurso (~200-250 kkm) ir aisku padidinto demesio >>>> reikalaujanciu turbinu, variklio tikrai uztenka visam masinos >>>> gyvenimui. Velgi, jei eksploatuosi protingai, t.y. laiku keisi alyva, >>>> zvakes, kas koki 100 kkm isvalysi karteri ir jo ventiliacijos zarnas.. >>>> >>>> >>>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message >>>> news:i4mdud$vts$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>o jei rimtai, kurie saab benzininiai varikliai verti demesio? >>>>> modifikaciju joptvajmat kiek >>>>> >>>>> -- >>>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas >>>>> www.it-master.lt >>>>> tel 867040247 >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:i4jkrn$rsl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> normaliai jis sveria tuščias >>>>>> >>>>>> "va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message >>>>>> news:i4jboi$fpi$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Total weight 2440 kg >>>>>>> >>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>>>> news:i4jaru$e7r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> 2010.08.19 16:06, Dainiushas rašė: >>>>>>>>> ple.... a kaip jie sugeba padaryt, kad su 300AG iki šimto bėgėtųsi >>>>>>>>> per 7s? >>>>>>>> >>>>>>>> Afigienas svoris + lievas automatas daro stebuklus. >>>>>>> >>>>>>> >>>> >>>> >> >>