Tema: Re: NE COM: kas tie 3 durniai?
Autorius: va
Data: 2010-08-27 10:29:56
Krize zinok entuziastu neaplenke taip pat.
O tas 2.3t niekuo neypatingas, tik tiek, kad dazniausiai sutinkamas 
variantas 9-5ame, ir gal kiek maziau problematiskas nei 2.3T. Varikliai 
vizualiai nesiskiria, skiriasi paciu automobiliu apdaila. Isimtis - 2001 
metu modeliai: ir 2.3t ir 2.3T  buvo leidziami su "Aero" apdaila.
Automatas pas juos Aisin, 4-iu begiu iki 2001 m, veliau -5-iu. Siaip deze 
nestebuklinga, bet is esmes buvau patenkintas. Beabejo, perkant reikia labai 
atidziai patikrinti. Zmones sneka, kad 4-iu begiu kaip ir patikimesnes.



"audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message 
news:i56ghg$70j$1@trimpas.omnitel.net...
> itariu kokiomis kainomis entuziastai savo numyletus karucius
> stumdys :D o kuo tas variklis ypatingas? kokie skiriamieji zenklai
> neziurint i dokumentus? ar vertas demesio automatas?
>
> -- 
> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
> www.it-master.lt
> tel 867040247
>
> "va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message 
> news:i4vluu$ioc$1@trimpas.omnitel.net...
>> Viskas yra imanoma, tik reikia ieskot..
>> 9-5 ziurek su 2.3t (B235E) motoru, katras iki '01 buvo su 170 AG, 
>> veliau - 185 AG. Gali ilyst pasizvalgyt i Aeropolio foruma, ten karts nuo 
>> karto forumieciai pasiulo savo aparatus.
>>
>>
>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message 
>> news:i4uiet$okm$1@trimpas.omnitel.net...
>>> vat butent del tu modifikaciju ir idomu yra, gal kuri nors maziau
>>> vykusi o kuri nors labiau. kaip viena is varijantu svarstau 9-5 su
>>> 2,3 o 2,0 kazkaip nevilioja nes maziausias variklis modelyje.
>>> ar imanoma dar neuzmusta benzinini saaba ivaldyt uz ~10klt?
>>> siaip norejau e39 528i, bet uz tokia kaina be sansu ka nors rast.
>>> tenka dabar ivairesnius variantus svarstyt :)
>>>
>>> -- 
>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
>>> www.it-master.lt
>>> tel 867040247
>>>
>>> "va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message 
>>> news:i4t1rp$edq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Saab is esmes turejo tik 2 savo gamybos variklius: 2.0 ir 2.3 (9-3 buvo 
>>>> montuojami iki 2003, 9-5 iki 2009) su kruva ju modifikaciju. Neskaitant 
>>>> idomaus grandiniu resurso (~200-250 kkm) ir aisku padidinto demesio 
>>>> reikalaujanciu turbinu, variklio tikrai uztenka visam masinos 
>>>> gyvenimui. Velgi, jei eksploatuosi protingai, t.y. laiku keisi alyva, 
>>>> zvakes, kas koki 100 kkm isvalysi karteri ir jo ventiliacijos zarnas..
>>>>
>>>>
>>>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message 
>>>> news:i4mdud$vts$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>o jei rimtai, kurie saab benzininiai varikliai verti demesio?
>>>>> modifikaciju joptvajmat kiek
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
>>>>> www.it-master.lt
>>>>> tel 867040247
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:i4jkrn$rsl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> normaliai jis sveria tuščias
>>>>>>
>>>>>> "va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message 
>>>>>> news:i4jboi$fpi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Total weight 2440 kg
>>>>>>>
>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:i4jaru$e7r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> 2010.08.19 16:06, Dainiushas rašė:
>>>>>>>>> ple.... a kaip jie sugeba padaryt, kad su 300AG iki šimto bėgėtųsi 
>>>>>>>>> per 7s?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Afigienas svoris + lievas automatas daro stebuklus.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>