Tema: Re: Atsiprašau /M\ už apipynimą
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-09-03 09:32:42
Man panasi situacija buvo griztant namo. Reikia sukti i broma is gatves, o ten masina stovi, islipineja keleivis, tases traukia is masinos. Na as stabtelejau, taip uzsiguliau visu kunu ant vairo, ir girdziu kad kazkas pypina visa prie pat, bl galvoju, koks cia asilas, bandau dairytis  aplinkui ir staiga suprantu, kad as ir esu tas pypintojas. Ziauriai nesmagiai pasijauciau. Tas zmogelis labai tiesiogiai suprates pypinima, aisku, ten pradejo staigiai suktis su tais islipimais/iskrovimais ir labai greit nuvaziavo. Butu taip greit nedinges, buciau bent per langa suktelejes, kad cia as visai netycia ji apipypinau :)