Tema: atsiprasau kuriuos apipipinau ir apmirksinau siandien....
Autorius: Rokis
Data: 2010-09-03 12:11:41
pirmas tas autikas kuris manes neiisleido is stoteles kisenes kurioj per
nakti miegojo mano auto.
tojota auris kuris per kamsti be PUSUKIO SIGNALO lindo I 3 eismo juosta,
dalbajobas kuris iisoko is gostauto gatves ant 60 km/h nes as judejau letai
apie 100 km/h, tada pridurka kuris per raudona lindo is revoniu gatves kai
as apsisukinejau, ir visi kitu kuriuos sian appipinsiu... nors man tai px :)