Jei suka, bet neužsiveda tai kaltas variklis, o ne akumuliatorius. Sorry, kitų klausimų daug ir jie gana lameriški, panašu, kad nelabai verta aiškint, be to info internete savišvietai ta tema per akis. "Girduva" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:i8u9rk$2dv$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki. > > Akumas jau gana senas, prieš porą mėnesių (dar buvo šilta) pradėjo sunkiai kurtis auto - ilgokai suka variklį, kol užsiveda. > Galvoju ar realiau, kad nusilpęs akumas kaltas dėl to, kad starteris kankinasi? Koks ten veikimo principas srovės stiprumo atžvilgiu? Jei srovės užtenka, tai turi užsivesti greitai, o jei srovė per silpna, tai turi iš viso neužsivesti ar gali tampytis po truputį ir tik tada užsivesti? > > Ir iš viso, ar akumo talpa ir galia tiesiogiai susijusios? Ar gali akumas būti beveik tuščias, bet srovės stiprumo turėti pankankamai?