Siaip ne per seniausiai buvau pas dujininkai, tai porino, kad kai skylute reduktoriaus membranoje atsiranda, tada per nakti duju likutis suteka i isiurbimo kolektoriu, ko pasekoje rytais uzsisiurbia ir sunkiai kuriasi. Tipo is karto pasijaucia - viena diena normaliai kuriasi, kita jau bruzinti ilgokai reikia. Cia snekejom apie IV karta. Gal pas tave kazkas tokio... On 2010.10.11 15:23, Girduva wrote: > Aha, klausimai lamerišti, sorry. Bet už atsakymus ačiū. Toks va apie apie procentus, mane pilnai tenkina. > > P.S. auto vienas yra su dujom, kitas dyzelis. Dujinis ilgai suka kol užsiveda - anksčiau sukdavo "energingiau" ir užsivesdavo greičiau, įtariu, kad akumas jau miršta. O dyzelis kai pastovi savaitę po to du / tris abarotus tokius "iš paskutiniųjų" padaro, bet po to užsiveda :-) Irgi, įtariu, kad akumas jau miršta. > > "Zoom"<zoom-nospam@projektas.lt> wrote in message news:bni5b6ti0kfovdiequcdlfvb4e55luoe3g@4ax.com... >> 90%, kad su nauju akumu pajusi ženklų pagerėjimą. Įsitikinta bent su >> trim dyzeliniais kibirais. Dyzelio atveju prieš starterį nuo >> silpnesnės srovės dar ir žvakės blogiau kaitina. >> >> Mon, 11 Oct 2010 09:12:02 +0300, "Girduva"<xxx@xxx.xx> rase: >> >>> Sveiki. >>> >>> Akumas jau gana senas, prieš porą mėnesių (dar buvo šilta) pradėjo sunkiai kurtis auto - ilgokai suka variklį, kol užsiveda. >>> Galvoju ar realiau, kad nusilpęs akumas kaltas dėl to, kad starteris kankinasi? Koks ten veikimo principas srovės stiprumo atžvilgiu? Jei srovės užtenka, tai turi užsivesti greitai, o jei srovė per silpna, tai turi iš viso neužsivesti ar gali tampytis po truputį ir tik tada užsivesti? >>> >>> Ir iš viso, ar akumo talpa ir galia tiesiogiai susijusios? Ar gali akumas būti beveik tuščias, bet srovės stiprumo turėti pankankamai? >> -- >> - Zoom - >> http://www.leonardas.net