Aha, klausimai lamerišti, sorry. Bet už atsakymus ačiū. Toks va apie apie procentus, mane pilnai tenkina. P.S. auto vienas yra su dujom, kitas dyzelis. Dujinis ilgai suka kol užsiveda - anksčiau sukdavo "energingiau" ir užsivesdavo greičiau, įtariu, kad akumas jau miršta. O dyzelis kai pastovi savaitę po to du / tris abarotus tokius "iš paskutiniųjų" padaro, bet po to užsiveda :-) Irgi, įtariu, kad akumas jau miršta. "Zoom" <zoom-nospam@projektas.lt> wrote in message news:bni5b6ti0kfovdiequcdlfvb4e55luoe3g@4ax.com... > 90%, kad su nauju akumu pajusi ženklų pagerėjimą. Įsitikinta bent su > trim dyzeliniais kibirais. Dyzelio atveju prieš starterį nuo > silpnesnės srovės dar ir žvakės blogiau kaitina. > > Mon, 11 Oct 2010 09:12:02 +0300, "Girduva" <xxx@xxx.xx> rase: > >>Sveiki. >> >>Akumas jau gana senas, prieš porą mėnesių (dar buvo šilta) pradėjo sunkiai kurtis auto - ilgokai suka variklį, kol užsiveda. >>Galvoju ar realiau, kad nusilpęs akumas kaltas dėl to, kad starteris kankinasi? Koks ten veikimo principas srovės stiprumo atžvilgiu? Jei srovės užtenka, tai turi užsivesti greitai, o jei srovė per silpna, tai turi iš viso neužsivesti ar gali tampytis po truputį ir tik tada užsivesti? >> >>Ir iš viso, ar akumo talpa ir galia tiesiogiai susijusios? Ar gali akumas būti beveik tuščias, bet srovės stiprumo turėti pankankamai? > -- > - Zoom - > http://www.leonardas.net