beveik pries 10 metu buvo, kad su Ford probe 2.5 negalejau pavyti ir aplenkt escorto su 1.6 :) ir ko tik nediagnozavo ir nekeite- laidai, zvakes, paskirstytojas, nauja sankaba... :) kol oficialus dealeris pasake, kad katalizatorius uzsikimses ir po pasalinimo viskas atsistate "SenasKrienas" <mail@eik.ten> wrote in message news:grdk7a$75d$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki > > Bandysiu remontuotis per Interneta :). Auto: ford mondeo 2004 m. > Susiduriau su idomia situacija: viskas prasidejo, kad uzsidege lepute > "check engine". Servise diagnostikoje kompas parode, kad katalizatorius > parejo, uztat dega lempeck. Lepute tam kartui servise nugesino, kazkuri > laika ji nedege, po to vel uzsidege. Servise kompas parode ta pati - vel > sita "flag'a" nuresteino ir vel buvo OK (servise pasake - vcazinek, > nekreipk demesio). Veliau, mano supratimu buvo nesusijes reikalas - buvo > pakeistas bendzino siurblys, kuri laika buvo gerai. Bet, pravazaiavus apie > 500 km prasidejo problemos - dingo trauka (iki 140 km/h dar isibegeja, po > to dusta, tenka permesti zemesne pavara ir vel isibegeti). Ir!: bendzino > likus ~ puse ir maziau bako, netraukia tragiskai - iki 60 - 80 km/h dar > galima isibegeti, bet ne daugiau. Pripili pilna baka - trauka zenkliai > pagereja (asmeniskai as niekaip nerandu rysio tarp katalizatoriaus, > traukos ir kiekio bendzino bake - esu labai pasimetes, koreliaciju > neturetu cia buti). Su lempute "chek engine" - dabar ji dega vazinejant > trumpus atstumus, vaziuoja virs 150 km atstumus - uzgesta (tipo > katalizatorius atsigauna? kazkokia nesamone). Taigi, po tokio ilgo > situacijo nupasakojimo bandau formuluoti klausimus: > 1. Jei katalizatorius "parejo", aprasytas tarukos sumazejimas yra jo > pasekme (kie suprantu, gali buti - kemsasi ismetimo sistema, lianmda > zondai eina is proto gaudami "keistus" duju meginius? Bet sasaja su > bendzino kiekiu bake...? Ir kuro sanaudos nera dideles - vaziuojant 120 > km/(daugiau netraukia) apie 7 l / 100 km. > 2. Ar tokie netraukimo fokusai gali buti bendzino siurblio ar jo montavimo > broko pasekmeje? Ir lempute "chek engine" cia nesusijusi? > 3. Is tiesu, problema yra ir su katalizatoriumi ir su siurbliu, todel > gaunisi va tokia tai visiska nesamone. O gal kas nors buvote susidure su > panasiu reikalu, ir galite pasiulyti nauju ideju? > 4. Rosiusi varyti i "normalu" servisa, ir jei ka - keisti katalizatoriu - > gal zinote apytikslias kainas (noriu is anksto moraliskai pasiruosti - nes > speju, bus nepigu)? > >