bet tokiu atveju ir ant laisvu variklis turejo nesisukt iki 6000rpm -- Dainius "liteonas" <liteonas@gmail.com> wrote in message news:grdlc9$9f0$1@trimpas.omnitel.net... > beveik pries 10 metu buvo, kad su Ford probe 2.5 negalejau pavyti ir aplenkt > escorto su 1.6 :) ir ko tik nediagnozavo ir nekeite- laidai, zvakes, > paskirstytojas, nauja sankaba... :) kol oficialus dealeris pasake, kad > katalizatorius uzsikimses ir po pasalinimo viskas atsistate > > "SenasKrienas" <mail@eik.ten> wrote in message > news:grdk7a$75d$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki >> >> Bandysiu remontuotis per Interneta :). Auto: ford mondeo 2004 m. >> Susiduriau su idomia situacija: viskas prasidejo, kad uzsidege lepute >> "check engine". Servise diagnostikoje kompas parode, kad katalizatorius >> parejo, uztat dega lempeck. Lepute tam kartui servise nugesino, kazkuri >> laika ji nedege, po to vel uzsidege. Servise kompas parode ta pati - vel >> sita "flag'a" nuresteino ir vel buvo OK (servise pasake - vcazinek, >> nekreipk demesio). Veliau, mano supratimu buvo nesusijes reikalas - buvo >> pakeistas bendzino siurblys, kuri laika buvo gerai. Bet, pravazaiavus apie >> 500 km prasidejo problemos - dingo trauka (iki 140 km/h dar isibegeja, po >> to dusta, tenka permesti zemesne pavara ir vel isibegeti). Ir!: bendzino >> likus ~ puse ir maziau bako, netraukia tragiskai - iki 60 - 80 km/h dar >> galima isibegeti, bet ne daugiau. Pripili pilna baka - trauka zenkliai >> pagereja (asmeniskai as niekaip nerandu rysio tarp katalizatoriaus, >> traukos ir kiekio bendzino bake - esu labai pasimetes, koreliaciju >> neturetu cia buti). Su lempute "chek engine" - dabar ji dega vazinejant >> trumpus atstumus, vaziuoja virs 150 km atstumus - uzgesta (tipo >> katalizatorius atsigauna? kazkokia nesamone). Taigi, po tokio ilgo >> situacijo nupasakojimo bandau formuluoti klausimus: >> 1. Jei katalizatorius "parejo", aprasytas tarukos sumazejimas yra jo >> pasekme (kie suprantu, gali buti - kemsasi ismetimo sistema, lianmda >> zondai eina is proto gaudami "keistus" duju meginius? Bet sasaja su >> bendzino kiekiu bake...? Ir kuro sanaudos nera dideles - vaziuojant 120 >> km/(daugiau netraukia) apie 7 l / 100 km. >> 2. Ar tokie netraukimo fokusai gali buti bendzino siurblio ar jo montavimo >> broko pasekmeje? Ir lempute "chek engine" cia nesusijusi? >> 3. Is tiesu, problema yra ir su katalizatoriumi ir su siurbliu, todel >> gaunisi va tokia tai visiska nesamone. O gal kas nors buvote susidure su >> panasiu reikalu, ir galite pasiulyti nauju ideju? >> 4. Rosiusi varyti i "normalu" servisa, ir jei ka - keisti katalizatoriu - >> gal zinote apytikslias kainas (noriu is anksto moraliskai pasiruosti - nes >> speju, bus nepigu)? >> >> > >