Dyzelistai. Ten skirstomojo tipo siurblys spėju ir įtarimas krinta ant ankstinimo/vėlinimo reguliatoriaus. Kai dėl filtrų keitimo, tai taip, liūdna. Ir viskas yra iš tų laikų, kai kiekvienas turėjo pats remontuotis savo žiguliukus, bet ne kiekvienas mokėjo skaityti žinynus todėl žinios apie automobilio remonta buvo perduodamos žodžiu. Taigi remonto legenedos gyvos ir sklando dar iki šiol. Todėl daugumos nuperkamų automobilių iš kart keičiami diržai, nors gal jie nesenai keisti ir sudėti originalai. Keičiami filtrai su tepalop keitimu, nors kuras atitinka standartus ir pagal automobilio žinyna jį reiktų keisti 6 kartus rečiau ir t.t. Beigi aišku pamirštama keisti greičių dėžėse tepala, o ką jau kalbėti apie stabdžių skysti. Užtai beveik visu ir pastrigę stabdžių cilindriukai :) > Kuro filtrus keičiam nes jie lengvai ir neskausmingai keičiasi. kai pradės > skaudėt, tada nekeisim :) > O katrie labiau turi būt - dyzelistai ar elektronščikai?