siurblys tai skirstomojo tipo, bet pilna elektronikos jame/apie jį "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message news:id2i0g$tvh$1@trimpas.omnitel.net... > Dyzelistai. Ten skirstomojo tipo siurblys spėju ir įtarimas krinta ant > ankstinimo/vėlinimo reguliatoriaus. > Kai dėl filtrų keitimo, tai taip, liūdna. Ir viskas yra iš tų laikų, kai > kiekvienas turėjo pats remontuotis savo žiguliukus, bet ne kiekvienas > mokėjo skaityti žinynus todėl žinios apie automobilio remonta buvo > perduodamos žodžiu. Taigi remonto legenedos gyvos ir sklando dar iki šiol. > Todėl daugumos nuperkamų automobilių iš kart keičiami diržai, nors gal jie > nesenai keisti ir sudėti originalai. Keičiami filtrai su tepalop keitimu, > nors kuras atitinka standartus ir pagal automobilio žinyna jį reiktų > keisti 6 kartus rečiau ir t.t. Beigi aišku pamirštama keisti greičių > dėžėse tepala, o ką jau kalbėti apie stabdžių skysti. Užtai beveik visu ir > pastrigę stabdžių cilindriukai :) > > >> Kuro filtrus keičiam nes jie lengvai ir neskausmingai keičiasi. kai >> pradės skaudėt, tada nekeisim :) >> O katrie labiau turi būt - dyzelistai ar elektronščikai? > >