? ok, gal neeskaluokime daugiau filtrų keitimo klausimo. Gal konkrečių rekomendacijų yra, kas galėtų pažiūrėti ir pakrapštyti? galvojau apie Dyzelservisą, ale kad kažkaip nelabai kokie apie juos atsiliepimai :( "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message news:id2i0g$tvh$1@trimpas.omnitel.net... > Dyzelistai. Ten skirstomojo tipo siurblys spėju ir įtarimas krinta ant > ankstinimo/vėlinimo reguliatoriaus. > Kai dėl filtrų keitimo, tai taip, liūdna. Ir viskas yra iš tų laikų, kai > kiekvienas turėjo pats remontuotis savo žiguliukus, bet ne kiekvienas mokėjo > skaityti žinynus todėl žinios apie automobilio remonta buvo perduodamos > žodžiu. Taigi remonto legenedos gyvos ir sklando dar iki šiol. Todėl > daugumos nuperkamų automobilių iš kart keičiami diržai, nors gal jie nesenai > keisti ir sudėti originalai. Keičiami filtrai su tepalop keitimu, nors kuras > atitinka standartus ir pagal automobilio žinyna jį reiktų keisti 6 kartus > rečiau ir t.t. Beigi aišku pamirštama keisti greičių dėžėse tepala, o ką jau > kalbėti apie stabdžių skysti. Užtai beveik visu ir pastrigę stabdžių > cilindriukai :) > > >> Kuro filtrus keičiam nes jie lengvai ir neskausmingai keičiasi. kai pradės >> skaudėt, tada nekeisim :) >> O katrie labiau turi būt - dyzelistai ar elektronščikai? > >