On Sat, 11 Dec 2010 21:57:37 +0200, LabaiNeSpauda wrote: > Nepasiteisino tokia technologija isgaut 5 ekologijos klase. Vazineja > autobusu kazkiek, y furas dejo, bet nepaplito. Smulkmenu nzn. Kaip > suprantu argumentai neabai kazkaip. Skaiciau, bet neradau apie ekonomija > is egro. O as kazkurioj technikai skirtoj murzilkoj skaiciau kazka apie 5% neitakojant variklio reakciju i gaza. Dyzeliam beje aktualu ir tylesnis darbas. > Va tau info is MANo: > Euro 5 lygio varikliuose D20 ir D26 sukimo momento ir galios kreivėse > niekas nesikeičia. > Nors dyzelino sąnaudos gali būti procentu ar dviem didesnės nei Euro 5 > analogiškų parametrų > motoruose su SCR katalizatoriumi, tačiau tokiuose varikliuose nereikia > naudoti Adblue. Na ir? Kuria prasme nepasiteisino? Seip tokiu variklius stampuoja ir skania. Ir lyg ir nesiskundzia. Lengvosiom su Euro5 EGR beje bus privalomas ir be rimtu burtu nelabai isoperuojamas. -- kthxbai.