On Sun, 12 Dec 2010 00:28:35 +0200, Sharkius wrote: >>> Man kaiptik atrodo - siltas_oras=maziau_deguonies=blogiau_sudega. Ar >> >> Nea. Daugiau deguonies reiskia tik tai, kad dega staigiau ir karsciau. >> O tai velgi reiskia, kad prarandama daugiau energijos, kodel gali >> paskaityt protingose knygelese. Efektyvumo poziuriu labiau apsimoka kai >> dega leciau ir vesiau. > > Manau klystate... netgi dristu teigti, jog nusisnekate... nes siaip ar > taip cia ir reikia kad degtu "karsciau", o jei "karstis" per didelis > tiesiog galima sumazinti kuro kieki.... degimo greitis kaip ir px, nes Negalima. Nes tas karstis yra labai trupalaikis ir daugiau silumos sunaudojama degimo kameros daliu sildymui beigi maziau tam kad atlikti naudinga darba. Kitaip tariant variklis labiau kais ir maziau valins. > dyzelinas nera bendzinas, jis betkokiu atveju dega letai, juo labiau > kuro ipurskimas jau nuo priestvaniniu laiku, dyzeliuose vyksta beveik > viso kuro deginimo takto metu.... O as drystu teigti, kad taimingas ir degimo greitis toli grazu ne px net ir dyzeliams. Kaip gyva pavyzdi galima paimt TDI. Visi puikiai zino kokie jie triuksmingi ir "rupus". Ir problema butent tame, kad del savo konstrukcijos ypatybiu jie tiesiog iskarto suvaro visa kuro porcija kuri visa ir detonuoja. O pvz dabartiniai CR'iniai dyzeliai kura ipurskia porcijom, pvz 5vnt per takta. Todel dirba minksciau ir tyliau. Tai yra vienas is keliu didinti variklio darbo efektyvuma (t.y. galinguma/ taupuma). Kitas yra pasirupinti kad ir tos minetos 5 porcijos sudegtu kuo leciau ir vesiau. Jei kaip tu sakai dyzelis pats savaime degtu letai, tada nebutu problemu su azoto oksidais, kurie butent ir susidaro del to, kad misinys sudega greitai (ir kaip pasekme - karstai). Be to is mechanines puses nenaudinga, kad energija issiskirtu trumpu stipriu impulsu. Ir ne vien del triuksmo beigi purtymosi, bet ir del konstrukcijos darbo efektyvumo. Zymiai geriau jei stumokli veikia tolygi jega. -- kthxbai.