On Sun, 12 Dec 2010 22:06:08 +0200, Sharkius wrote: >> Negalima. Nes tas karstis yra labai trupalaikis ir daugiau silumos >> sunaudojama degimo kameros daliu sildymui beigi maziau tam kad atlikti >> naudinga darba. Kitaip tariant variklis labiau kais ir maziau valins. > > Na matai - labiau kaista - labiau dideja slegis - to ir reikia..., Kaista variklis o ne misinys. Todel slegis dideja maziau nei galetu. > kameros daliu bereikalingas sildymas gaunasi, kuomet neteisinga pavara > (perauksta) ijungta ir degimas pervelai prasideda, arba deginamas kuras > visas iskart o ne viso takto metu.... > >>> dyzelinas nera bendzinas, jis betkokiu atveju dega letai, juo labiau >>> kuro ipurskimas jau nuo priestvaniniu laiku, dyzeliuose vyksta beveik >>> viso kuro deginimo takto metu.... >> >> O as drystu teigti, kad taimingas ir degimo greitis toli grazu ne px >> net ir dyzeliams. > > Taip, ne px, del to paties gelezies sildymo, bet ji kurkas lengviau su > kuro aparatura reguliuot, atitinkamu laiku ipurskiant kuro, negu kad > atidirbusi ora puciant... Sakai kur kas lengviau? :) Esme ne viena arba kita, o abu kartu. >> Kitas yra pasirupinti kad ir tos minetos 5 porcijos sudegtu kuo leciau >> ir vesiau. Jei kaip tu sakai dyzelis pats savaime degtu letai, tada >> nebutu problemu su azoto oksidais, kurie butent ir susidaro del to, kad >> misinys sudega greitai (ir kaip pasekme - karstai). Be to is mechanines >> puses nenaudinga, kad energija issiskirtu trumpu stipriu impulsu. Ir ne >> vien del triuksmo beigi purtymosi, bet ir del konstrukcijos darbo >> efektyvumo. Zymiai geriau jei stumokli veikia tolygi jega. > > Man vistiek nedaeina - kodel nepakanka maziau kuro duotuoju momentu > ipurkst ir taip maziau energijos irgi karscio per atitinkama laikotarpi > isgaut? Tam ir fintas, kad padidinus efektyvuma jo galima ipurkst dar maziau. Pakeliui sumazinant dar ir tuos azotu oksidus. -- kthxbai.