va uztai ir neperku niekad masinos su lt registracija :) "SauliusG" <sauliukass@gmail.com> wrote in message news:igem41$qjf$1@trimpas.omnitel.net... > Nu realiai logika paprasta - jei tikrai siurblys - kas kainuotu apie 3k > jei ne daugiau, tai reik stumt nafik masina.:) Nesinori laukt kol > galutinai nusprogs. > O jei ne siurblys tada norisi susitvarkyt ir vazinet be bedu. > > Be to, ateis vel saltesnis oras, -10, -13 ar daugiau ir vel sunkiai vesis. > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:igelp6$ppu$2@trimpas.omnitel.net... >>O neiseina nieko nedaryt kol viskas daugiau maziau normaliai veikia? >> >> >> On 01/10/2011 12:00 PM, SauliusG wrote: >>> Nu logikos tamstos pasakyme yra. :) pigiausias variantas is kolkas siuo >>> metu >>> galimu remontu ir yra tepalo daviklis. Pabandysiu ji >>> patikrint/pasikeist - >>> gal pades. >>> >>> "Vitas"<vitas@vito.lt> wrote in message >>> news:igel4u$ot8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Spėju, kad taip. Siurblio kompas sujungtas su pagrindiniu valdymo bloku >>>> ir >>>> nuo jo ima info iš temp. daviklių. Neveikiant tepalo. temp. davikliui, >>>> tada turėtų šiaip jau imti iš aušinimo skysčio arba oro srauto temp. ir >>>> pagal tai koreguoti įpurškimo pradžią ir laiką, bet vat kažkodėl >>>> automobilis vedasi nenoriai... >>>> Ir beje, dar kartą perskaitykite savo laišką ir reziumuokite: >>>> -automobilio užsivedimas priklauso nuo temperaturos lauke >>>> -diagnostika rodo klaidą tepalo temperatūros daviklio >>>> Dar klausimų yra???? >>>> :) >>>> >>>> >>>>> Manai kad jame gali buti sita problema? >>>>> >>>>> "Vitas"<vitas@vito.lt> wrote in message >>>>> news:igek9o$nhg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> O tai kodėl nesusitvarkote temp. daviklio? >>>>>> Prisegu info apie daviklį. >>>>>> >>>>>>> Diagnostika klaidu nerodo (yra viena klaida Tepalo temperaturinio >>>>>>> daviklio - >>>>>>> bet sita ne i tema tikriausiai). >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> > >