nu is mano patirties yra focusas tddi su siurbliu vp-44 rusiskos salerkos jau ne viena ir ne dvi backos isvazinetos... bet viskas ciki buvo panasus kaip pas tave atvejis.. rytais kai salta reikedavo pasukt ilgiau starteriu , bet atkreipiau demesi, kad kazkaip per trumpai pakaitinimo lempute dega.. akumas buvo nors 680Ah bet senokas ~6m senumo ir jautesi, kad saltas vangiai suka.. nupirkus nauja akuma 720Ah problema dingo... "SauliusG" <sauliukass@gmail.com> wrote in message news:igelt0$q77$1@trimpas.omnitel.net... > Beje, gal netycia turit schema kur jis yra/kaip ji pasikeisti? > > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:igel4u$ot8$1@trimpas.omnitel.net... >> Spėju, kad taip. Siurblio kompas sujungtas su pagrindiniu valdymo bloku >> ir nuo jo ima info iš temp. daviklių. Neveikiant tepalo. temp. davikliui, >> tada turėtų šiaip jau imti iš aušinimo skysčio arba oro srauto temp. ir >> pagal tai koreguoti įpurškimo pradžią ir laiką, bet vat kažkodėl >> automobilis vedasi nenoriai... >> Ir beje, dar kartą perskaitykite savo laišką ir reziumuokite: >> -automobilio užsivedimas priklauso nuo temperaturos lauke >> -diagnostika rodo klaidą tepalo temperatūros daviklio >> Dar klausimų yra???? >> :) >> >> >>> Manai kad jame gali buti sita problema? >>> >>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>> news:igek9o$nhg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>O tai kodėl nesusitvarkote temp. daviklio? >>>> Prisegu info apie daviklį. >>>> >>>>> Diagnostika klaidu nerodo (yra viena klaida Tepalo temperaturinio >>>>> daviklio - >>>>> bet sita ne i tema tikriausiai). >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >