aga, užsieny mašinas tai išmeta todėl, kad banaliai atsibosta... On 01/10/2011 12:23 PM, AurimasB wrote: > va uztai ir neperku niekad masinos su lt registracija :) > > > "SauliusG"<sauliukass@gmail.com> wrote in message > news:igem41$qjf$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu realiai logika paprasta - jei tikrai siurblys - kas kainuotu apie 3k >> jei ne daugiau, tai reik stumt nafik masina.:) Nesinori laukt kol >> galutinai nusprogs. >> O jei ne siurblys tada norisi susitvarkyt ir vazinet be bedu. >> >> Be to, ateis vel saltesnis oras, -10, -13 ar daugiau ir vel sunkiai vesis. >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:igelp6$ppu$2@trimpas.omnitel.net... >>> O neiseina nieko nedaryt kol viskas daugiau maziau normaliai veikia? >>> >>> >>> On 01/10/2011 12:00 PM, SauliusG wrote: >>>> Nu logikos tamstos pasakyme yra. :) pigiausias variantas is kolkas siuo >>>> metu >>>> galimu remontu ir yra tepalo daviklis. Pabandysiu ji >>>> patikrint/pasikeist - >>>> gal pades. >>>> >>>> "Vitas"<vitas@vito.lt> wrote in message >>>> news:igel4u$ot8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Spëju, kad taip. Siurblio kompas sujungtas su pagrindiniu valdymo bloku >>>>> ir >>>>> nuo jo ima info ið temp. davikliø. Neveikiant tepalo. temp. davikliui, >>>>> tada turëtø ðiaip jau imti ið auðinimo skysèio arba oro srauto temp. ir >>>>> pagal tai koreguoti ápurðkimo pradþià ir laikà, bet vat kaþkodël >>>>> automobilis vedasi nenoriai... >>>>> Ir beje, dar kartà perskaitykite savo laiðkà ir reziumuokite: >>>>> -automobilio uþsivedimas priklauso nuo temperaturos lauke >>>>> -diagnostika rodo klaidà tepalo temperatûros daviklio >>>>> Dar klausimø yra???? >>>>> :) >>>>> >>>>> >>>>>> Manai kad jame gali buti sita problema? >>>>>> >>>>>> "Vitas"<vitas@vito.lt> wrote in message >>>>>> news:igek9o$nhg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> O tai kodël nesusitvarkote temp. daviklio? >>>>>>> Prisegu info apie daviklá. >>>>>>> >>>>>>>> Diagnostika klaidu nerodo (yra viena klaida Tepalo temperaturinio >>>>>>>> daviklio - >>>>>>>> bet sita ne i tema tikriausiai). >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> > >