On Sat, 15 Jan 2011 15:32:31 +0200, MindX wrote: >> Neziurint i gana juokinga klase "sedanai" internetas > Sedanai turėta omenyje "4-door car", kas reiškia, kad joje gali sėdėti > laisvai 4-5 žmonės, vadinasi ją galima naudoti ir kasdieną nuvežt šeimą > į akropolį apsipirkt. O tai nėra visai juokinga. Ganetinai. Keturios durys ir 4 sedimos vietos kasdienines masinos is sito sti dar nepadaro. O jei jau taip, tai gal ekstremaliam "valinimui" paprasciau neuzsiiminet marazmais ir paimt koki nors kupa? Kur ir kebulas standesnis ir lengvesnis. >> The actual car that managed to get the new sedan world record is not >> standard however, the 2011 Subaru STI Sedan used for the test comes >> with a few R205 mods and a number of spec C parts. > R205 ir spec C yra STI versijos skirtos japonijos rinkai, kurios yra > serijinės ir road legal. Japonijoj. Su vairu pas keleivi. Limited edishn. >> t.y. nebaisei ji ten "serijine". Tupa reklama ir tiek, jei porsche >> panoretu, tai papimpine savo panamera (kuri yra "lenktynine" tiek kiek >> dramblys) manau lengvai nusluostytu tam barskalui nosi. > Sakai? 2t ir 500 AG vs ~1,4t ir ~400 AG ? Drąsus pareiškimas Nieko jis nedrasus, standartines panameros laikas buvo 7:56. Manai nepavyktu islauzt poros sekundziu is jos issodinus tas salonui sunaudotas 9 karves beigi simfonini orkestra su keliu zonu klimato kontrole? Jau nekalbant apie tokius dalykus kaip reguliuojama pneumatine pakaba, sklendes duslintuve ir pan kuriu zubaroj ner is principo. > Taip, 7:55 laikas nėra superypatingas Nurburgringe, tačiau turint omeny > STI kainą (~150klt) ir artimiausių konkurentų (250-300klt+) pripažink, > kad Subaru giriasi pagrįstai. Xzn kas ten tie sti konkurentai. Evoliucija? -- kthxbai.