On Sun, 16 Jan 2011 13:50:34 +0200, MindX wrote: >> Lietuvoj ju tikrai tokie kiekiai, kad agropolio eiksteleje rasi bent po >> pora? Dabar galvoju kada paskutini karta gatveje maciau gyva STI >> (nesvarbu lietuvoj ar ne) ir kazkaip net nebeprisimenu. Gal praeita >> vasara. Kiek tu wrx sti lietuvoj per metus parduodama? > Tikrai tokie kiekiai. nematau priežasties kodėl neturėtų. 40klt yra > įkandama kaina auksiniam jaunimui, o daiktas užtuo pinigus neprastas > gaunasi. Tai tu apie naujas masinas ar apie devetas is amerikes? Beje, kodel ju kainos taip greitai smunka? Brangus islaikymas? Atsibosta? >> Kas del kainos, tai pvz vokieciuose uz 2011MY WRX STI prasoma apie >> 50keur. Prie tokios sito kibiro kainos M3 su jo 66keur atrodo nu pzdc >> koks geras pasiulymas. > M3 su tokiu svoriu priekyje ir viena ašim varoma? Nu jau tik nereikia, > kad geras pasiūlymas. Abu tokie patys kibirai. Kibirai? Zubaros atveju su jos salono medziagom ir dizainu sutikciau, gi M3 yra visai kito kokybinio lygio daiktas. >> Su tokia kaina nenustebciau jei europoje parduodamu panameru kiekis >> istikro didesnis. > Čia 450klt kainą turėjai omeny? Nea, zubaros kaina. Vokieciuose kazkodel 50keur, gali nueit i ju www ir pasiziuret. Evoliucija kainuoja ~10k pigiau. Nezinau kodel jie tokia kaina nustate, bet kad nebus pardavimu slageris tai faktas. Kadangi panameru per pirmus 3 menesius pagamino 10k, o per metus planuoja isleist 20k, tai speju, kad tokioj vokietijoj ju tikrai bus parduota daugiau nei wrx sti. Dabartiniai pardavimu skaiciai gaila kol kas niekur uz dyka nesimeto. Is kiek senesniu kai zubara dar kainavo <40keur ir tai per visa vokietija per metus parduodavo apie 300-400vnt. Palyginimui, M3 tais paciais metais pardave apie >1200vnt, t.y. 3-4 kartus daugiau. Net ir tokiu perariu pardavimai didesni kokiais 2x, t.y. gatvej dazniau pamatysi koki nors perari nei impreza wrx. >> Nu tai audikvatro zinoma jei jau butinai privalo buti kupas :) Bet seip >> tai jei i tokia sodyba daznai vazinejama, tai galima gi turet AWD >> family cara. Ar koki krosoveri blogiausiu atveju. > Audikvatro laikai baigėsi kažkur 1992, kai susigadino galutinai savo > quattro sistemą su elektroninėm blokiruočių imitacijom. AWD family > car'as ne visada praktiškas. O AWD leisure car'as su galimybe prireikus > panaudoti kaip daily car'ą yra pats tas. Kiek ten pas ta WRX STI prosvaisa? Bus kokie 15cm? Jei jau tikslas nuvaziuot i apsnigta uzmiescio sodyba, tai ne pats tinkamiausias devaisas. Sesi ant pilvo ir tiek. Geriau jau tada koks foresteris kaip family caras. Jei tokios isvykos dazniau pasitaiko. >> Cia is video foto tiek daug nusprendi? Glaz-almaz :) O seip skirtumas 1 >> sekunde. Nemanai kad jis tiesiog neegzistuojantis? > Matosi - gal kryžiau nėra, priekyje taip pat lankai tiesiai į rėmą > nuleisti. :) Aš dėl tos sekundės nebesiginčiju, Panamera tikrai > nustebino, kad 2 tonas gali apsukti aplink Nurburgringą per tokį laiką. > Aš ginčijuosi dėl mašinos paskirties. Jei STI labai aiškiai > išpozicionuota kaip "road racing car", tai Porsche tikslas panamerą > sukti nurburgringe ir girtis laikasi, sunkiai suprantamas. Porsche tikslas yra garsiai pranest, kad jie islieka "sportiniu" masinu gamintojai ir 911 dvasia nemire. Nes kitaip su visais tais kajenais ir panamerom jiem gresia "identiteto krize". Porsche kaip ir kiti luxury sport gamintojai seip turi rimta problema: ju pagrindiniai klientai yra visokie ten advokatai ir dantistai. Kuriems reikia masinos su sportiniu imidzu, nes tai pabrezia jauno dinamisko zmogaus imidza (padeda versle), bet nifiga nereikia sportiskumo. Nes glamzosi kostiumas ir seip krato beigi uzia, trukdo pakeliui skambinti telefonu. >> Del devetu nezinau. O vat nauju pardavimai bent jau europoje rodo, kad >> rinkos nisa istikro neegzistuojanti. Pas jankius ar rusus gal ir >> kitaip. > Pasidalink STI pardavimais Europoje, idomu. Na as sprendziu is fliukisku kuriuos parasiau jau anksciau, manau likusioje europoje ne kitaip. Mitsu evoliucijai beje neikiek ne geriau, evo pardavimai panasus i zubaros. -- kthxbai.