On Sat, 15 Jan 2011 18:07:18 +0200, MindX wrote: >> Ganetinai. Keturios durys ir 4 sedimos vietos kasdienines masinos is >> sito sti dar nepadaro. > Padaro, jau Lietuvoje yra krūvos žmonių STI naudojančių kaip daily > car'ą. Viskas ten vietoje, sėdynės, vairas, bagažinė, pakaba kiek > kietesnė, užtat klima, audiosistema, bliutusas, ir netgi skaitymo > lemputė! Kruvos? Sita eGztremalu wrx sti r205/c-spec hibrida? Kad tu STI apskritai pardavimai mizerni. As va beveik kasdiena prasilenkiu su hummeriu h1, kazkas irgi naudoja kaip daily cara. Bet jis nuo to tokiu netampa. >> O jei jau taip, tai gal ekstremaliam "valinimui" paprasciau >> neuzsiiminet marazmais ir paimt koki nors kupa? Kur ir kebulas >> standesnis ir lengvesnis. > Nu ir kokį kupą už tokią kainą paimsi? Ir palygink kupo ir STI > praktiškumą. Bet kuriuo atveju ne toki baisuokli. Bet abu bus vienodai nepraktiski. >>>> The actual car that managed to get the new sedan world record is not >>>> standard however, the 2011 Subaru STI Sedan used for the test comes >>>> with a few R205 mods and a number of spec C parts. >>> R205 ir spec C yra STI versijos skirtos japonijos rinkai, kurios yra >>> serijinės ir road legal. >> >> Japonijoj. Su vairu pas keleivi. Limited edishn. > Ir kame čia blogumas? Limited edishn jau nebe serijinei gamybai > priklauso? Beje, panameroj, taip pat "had the optional Sport Chrono > Package, including ceramic brakes and turbo boost." So what? Parduodama tiesei is salono. O vat tokios zubaros niekas neparduos, teks konstruotis paciam. Kita vertus tai viskas fignia, tiuningavimas siais laikais ner problema. >>>> t.y. nebaisei ji ten "serijine". Tupa reklama ir tiek, jei porsche >>>> panoretu, tai papimpine savo panamera (kuri yra "lenktynine" tiek >>>> kiek dramblys) manau lengvai nusluostytu tam barskalui nosi. > Taigi papimpino, so ? Taigi nepapimpino. Visas tas sport chrono paketas yra normali serijine opTSija, gerokai normalesne nei tarkim rozhines spalvos sedynes :) >>> Sakai? 2t ir 500 AG vs ~1,4t ir ~400 AG ? Drąsus pareiškimas >> >> Nieko jis nedrasus, standartines panameros laikas buvo 7:56. Manai >> nepavyktu islauzt poros sekundziu is jos issodinus tas salonui >> sunaudotas 9 karves beigi simfonini orkestra su keliu zonu klimato >> kontrole? Jau nekalbant apie tokius dalykus kaip reguliuojama >> pneumatine pakaba, sklendes duslintuve ir pan kuriu zubaroj ner is >> principo. > Iš principo nėra ir nereikia, nes mašina tokia sukurta, tokia pateikiama > rinkai, tiek ir kainuoja (150klt vs 450klt) Jei jau pradėt "lengvintis" > tai ir iš STI pradžiai reikėtų išmesti saloną, garso izoliaciją, ir > lankus, kurie sudėti dėl makineno saugumo. Žiūrėk ir dar pora sek > atsiras. Bet bus kita kategorija Arba prapuls nes sumazes kebulo standumas. O garso izoliacijos ten tam sti ir taip simboliskai, su visokiais parsais nepalyginsi. >>> Taip, 7:55 laikas nėra superypatingas Nurburgringe, tačiau turint >>> omeny STI kainą (~150klt) ir artimiausių konkurentų (250-300klt+) >>> pripažink, kad Subaru giriasi pagrįstai. >> >> Xzn kas ten tie sti konkurentai. Evoliucija? > Evoliucija nelabai giriasi Nurburgringo laikais. Bet matyt vienintelis > konkurentas ir bus. Kitas įspūdingas egzempliorius yra Renault Megane > R26R, bet ten kita klasė. Tiesiog tai praktiskai neegzistuojanti rinkos nisha. Nes dauguma tu kur varvina seile neturi reikiamu babkiu. O kai babkiu atsiranda tai noras paprastai buna praejes. -- kthxbai.