O prie ko cia posukiai ar manevravimas? Auto vazhiavo savo juosta, kiek imanoma laikydamasis deshines. Jei ir neparode posukio (ko is video beje nesimato, zr. bin) - tai nebuvo avarijos priezastis. Avarijos priezastis buvo ta, kad kazkas ne tik nesilaike saugaus atstumo, bet kazkodel ir "nepamate" automobilio, jau buvusio toje eismo juostoje. Kaip jau minejau - auto+dviratis ten vienu metu ten tilpti neturi. Ir beje, atkreipk demesi i tai, kur lindo dviratininkas - net jei ten kazkiek ilysti ir buvo galima, kas butu daroma pasiekus veidrodeli? Lenkimas sankryzhoje, pasinaudojant "praplatejimu" atsiradusiu to "shalutinio" kelio saskaita? T.y. butu vazhiuojama skersai eismui? Dabar isivaizduok masina tokiu budu lenkianchia sankryzhoj. Ne pavojingas vairavimas cia? :) Beje, 147 punktas cia visai ne prie ko :) Kita vertus shis - i tema: NASA wrote: > O prie ko čia tilpimas? > Iš KET: > XI. ĮSPĖJAMIEJI SIGNALAI > > 127. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių > šviesos signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi > – ranka: > 127.2. prieš persirikiuodamas, prieš sukdamas į dešinę ar kairę, prieš > apsisukdamas. > > XIII. VAŽIAVIMO PRADŽIA IR MANEVRAVIMAS > 145. Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip > keisdamas važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai > daryti saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams. > 147. Išvažiuodamas iš kelio, vairuotojas privalo duoti kelią juo > važiuojančioms transporto priemonėms, kurių judėjimo kryptį jis kerta. > 171. Vairuotojas, atsižvelgdamas į greitį, privalo laikytis tokio > atstumo, kad neatsitrenktų į priekyje važiuojančią transporto priemonę, > jeigu ji būtų stabdoma, taip pat palikti tokį tarpą iš šono, kad eismas > būtų saugus. > > > > On 2009-04-14 13:04:57 +0300, Fla <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> said: > >> Kur KET parashyta, kad dviratis ir automobilis >> turi/gali tilpti ir vazhiuoti vienoje juostoje? > > -- Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)