Daug prirasei, kai kas net neturi rysio su siuo ivykiu (prie ko cia 169 ?). A vat 132 prie dviratininko pareigu kaip ir pamirsai. Dar vienas pastebejimas - bandymas irodineti, kad su kamera rankoje jis elgesi saugiai ir adekvaciai situacijai - elementarus myzimas i akis. "NASA" <nasius@gmail.com> wrote in message news:gs22oi$o12$1@trimpas.omnitel.net... > > Eismo įvykio dalyvių pareigos konkrečiai šioje situacijoje. Dviratininkas > važiuoja tiesiai, dešiniaja eismo juosta kuo arčiau kelkraščio. Taksi > vairuotojas suka į dešinę reguliuojamojoje sankryžoje. > > Dviračio vairuotojo pareigos: > 104. Važiuoti dviračiu ar mopedu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų > nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo > kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama > važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine juosta, kuo > arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 150 punkte numatytus > atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio ar mopedo vairuotojas neturi > trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems. > 169. Draudžiama važiuoti veja, šaligatviu, pėsčiųjų taku arba > užvažiuoti ant jų, išskyrus atvejus, kai užvažiuoti ant šaligatvio krašto > leidžia stovėjimo būdą nurodantys ženklai. > Dviračio vairuotojui galioja ir kiti Vairuotojams taikomi KET punktai. > > Taksi vairuotojo pareigos: > 127. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos > signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi – ranka: > 127.2. prieš persirikiuodamas, prieš sukdamas į dešinę ar kairę, prieš > apsisukdamas. > 131. Įspėjamieji signalai turi būti pradėti rodyti iš anksto prieš > manevrą (stabdymą, susijusį su manevru) ir baigti tuojau pat po manevro > (signalizuoti ranka galima baigti prieš pat manevrą). Signalą reikia > rodyti taip, kad jis neklaidintų kitų eismo dalyvių. > 145. Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip > keisdamas važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti > saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams. > 147. Išvažiuodamas iš kelio, vairuotojas privalo duoti kelią juo > važiuojančioms transporto priemonėms, kurių judėjimo kryptį jis kerta. > 159. Kai transporto priemonių važiavimo trajektorijos kertasi, o > važiavimo tvarka šiose taisyklėse neaptarta, kelią privalo duoti > vairuotojas, kuriam transporto priemonė artėja iš dešinės. > 269. Įvykus eismo įvykiui, su juo susijęs vairuotojas (eismo > dalyvis) privalo: > 269.1. nesukeldamas papildomo pavojaus, iškart sustoti, įjungti avarinę > šviesos signalizaciją, pastatyti avarinio sustojimo ženklą; > 269.2. pateikti asmens dokumentus, jeigu to reikalauja kiti eismo įvykio > dalyviai; > 269.3. jeigu eismo įvykyje sužeidžiamas arba žūva žmogus, pranešti apie > tai policijai, pasilikti eismo įvykio vietoje ir laukti, kol atvažiuos > policija, išskyrus tuos atvejus, kai policija jam leidžia palikti eismo > įvykio vietą, jis turi suteikti pagalbą nukentėjusiam asmeniui arba jam > pačiam turi būti suteikta pagalba; > > a. > > On 2009-04-14 14:43:42 +0300, Fla <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> said: > >> >> Avarijos priezastis buvo ta, kad kazkas ne tik nesilaike saugaus atstumo, >> (vaziuojant kaip priklauso ish paskos ir laikantis atstumo viskas butu >> ok) >> bet kazkodel dar ir "nepamate" automobilio, jau buvusio toje eismo >> juostoje. >> Kaip jau minejau - sios 2 transporto priemones ten vienu metu tilpti >> neturi. >> Kol nesutarsim del sito - tolesne diskusija nelabai turi prasmes :) >> >> NASA wrote: >>> O prie ko čia tilpimas? > >