su dvimasiu galima sutaupyti gamintojui ant metalo ar metalo kokybes alkuniniui ir greiciu dezes velenams. Dvimasis slopina vibracijas kuriu neatlaiko tycia susilpnintos konstrukcijos. Gamintojam tik i nauda nes zmonem kas koki 100-150tkm uz brangiai perka naujus smagracius. Kas suchimicina ir deda perdarytus i vienmasius rizikuoja veliau dar brangiau susimoketi. "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message news:iijitq$6hm$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai arba deze aukot, arba smagrati reik. > > > > "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message > news:iijis3$6fu$1@trimpas.omnitel.net... >> op ka duoda tie dvimasiai smagraciai? rado ble ka israsti ,kad gestu >> gelezies gabalas >> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message >> news:iijarf$s3r$1@trimpas.omnitel.net... >>> buk ramus, naujesniuose VW pilna tu dvimasiu smagraciu ir genda jie taip >>> pat sekmingai. Tiesa, ne visuose modeliuose vienodai :) >>> >>>> Gal as ir ne viska zinau, bet is pazistamu tarpo dar negirdejeu, kad >>>> kokiam VAGui tektu keisti SMAGRATI. >>>> Cia tik itale/prancuze toks gelezies gabalas gali sugesti :D >>> >>> >> >> > >