siais laikais viskas daroma taip, kad butu kuo daugiau materialines naudos sau, o ne vartotojui. "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message news:iijjej$73g$1@trimpas.omnitel.net... > tai sakai tycia silpnina? > > > > > "Vai" <vai@vai.com> wrote in message > news:iijjb4$705$1@trimpas.omnitel.net... >> su dvimasiu galima sutaupyti gamintojui ant metalo ar metalo kokybes >> alkuniniui ir greiciu dezes velenams. Dvimasis slopina vibracijas kuriu >> neatlaiko tycia susilpnintos konstrukcijos. Gamintojam tik i nauda nes >> zmonem kas koki 100-150tkm uz brangiai perka naujus smagracius. Kas >> suchimicina ir deda perdarytus i vienmasius rizikuoja veliau dar >> brangiau susimoketi. >> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message >> news:iijitq$6hm$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu tai arba deze aukot, arba smagrati reik. >>> >>> >>> >>> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message >>> news:iijis3$6fu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> op ka duoda tie dvimasiai smagraciai? rado ble ka israsti ,kad gestu >>>> gelezies gabalas >>>> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message >>>> news:iijarf$s3r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> buk ramus, naujesniuose VW pilna tu dvimasiu smagraciu ir genda jie >>>>> taip pat sekmingai. Tiesa, ne visuose modeliuose vienodai :) >>>>> >>>>>> Gal as ir ne viska zinau, bet is pazistamu tarpo dar negirdejeu, kad >>>>>> kokiam VAGui tektu keisti SMAGRATI. >>>>>> Cia tik itale/prancuze toks gelezies gabalas gali sugesti :D >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >