normalu - orientuojasi gi i vartojiskuma, o ne ilgaamziskuma "Vai" <vai@vai.com> wrote in message news:iijl6i$95m$1@trimpas.omnitel.net... > siais laikais viskas daroma taip, kad butu kuo daugiau materialines naudos > sau, o ne vartotojui. > "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message > news:iijjej$73g$1@trimpas.omnitel.net... >> tai sakai tycia silpnina? >> >> >> >> >> "Vai" <vai@vai.com> wrote in message >> news:iijjb4$705$1@trimpas.omnitel.net... >>> su dvimasiu galima sutaupyti gamintojui ant metalo ar metalo kokybes >>> alkuniniui ir greiciu dezes velenams. Dvimasis slopina vibracijas kuriu >>> neatlaiko tycia susilpnintos konstrukcijos. Gamintojam tik i nauda nes >>> zmonem kas koki 100-150tkm uz brangiai perka naujus smagracius. Kas >>> suchimicina ir deda perdarytus i vienmasius rizikuoja veliau dar >>> brangiau susimoketi. >>> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message >>> news:iijitq$6hm$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu tai arba deze aukot, arba smagrati reik. >>>> >>>> >>>> >>>> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message >>>> news:iijis3$6fu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> op ka duoda tie dvimasiai smagraciai? rado ble ka israsti ,kad gestu >>>>> gelezies gabalas >>>>> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message >>>>> news:iijarf$s3r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> buk ramus, naujesniuose VW pilna tu dvimasiu smagraciu ir genda jie >>>>>> taip pat sekmingai. Tiesa, ne visuose modeliuose vienodai :) >>>>>> >>>>>>> Gal as ir ne viska zinau, bet is pazistamu tarpo dar negirdejeu, >>>>>>> kad kokiam VAGui tektu keisti SMAGRATI. >>>>>>> Cia tik itale/prancuze toks gelezies gabalas gali sugesti :D >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >