> Nemanau kad eismo saugumas priklauso vien tik nuo tavo automobilio ir tavo > paties bukles ;) Jei jau mini tapke tai turi susitaikyt, kad ir ezys ant > kelio isropoti gali, ir lape issokti, ir bobute kokia is salutinio kelio ar > siaip is pirmos juostos manevriuka gali padaryti, nuo kurio apsisaugoti gali > niekas nebepadeti jei turesim galvoje ta fakta, kad "ledinis vairuotojas" su > "ledine auto" vaziuodamas kaip jam atrodo lediniu 150km/h greiciu vietoj > visiems iprasto 100km/h :) Jei matai, kad važiuoji keliu, kuriame yra galimybė "staigiai bobutei iššokti tiesiai į antrą juostą", tada važiuoji lėčiau. 150 kmh jei vertinant asmeniškai, man saugu yra tik sakykim kokią 4-5 ryto vasarą, kai šviesu, mašinų nei vienos. Nuo stambių gyvūnų saugo tvoros, kur jų nėra - atitinkamai koreguoji greitį. > Paciam siandien teko gan smarkiai pristabdyti del kazkokio draiverio su BY > tautiniu zenklinimu ant numerio "ledinio" manevro. Aisku kai vaziuoji > daugiau nei priklauso tai turi buti pasiruoses tokiems atvejams, bet kazkada > veze vienas veikejas su savo bnv ir maciau kaip zmones sugeba neivertinti > situacijos tiek tie kurie mina, tiek tie kurie daro manevrus... Dėl to vienintelė išeitis ir yra visus priskirti dundukų kategorijai, suskaičiuoti vidurkį ir visiems dėti vienodą greičio limitą. > Taigi ne viska galima kontroliuoti, del to manau ir yra greicio apribojimai > priartinti labiau prie vidurkio nei prie vienetu lediniu vairuotoju su > ledinem auto. Apie ką ir kalba