Tema: Re: Vilnius-Kaunas vazinejantiems
Autorius: Icetom
Data: 2011-02-11 21:55:13
>Jau ne pirma karta matau ant Vilnius-Kaunas kelio baudziancia sena (pirmos
>kartos) melyna A4 su niauktais langais gale tiktai atrodo. Baude Volvo XC**
>tipo dzypa.
>Dar pastebejes neseniai buvau Volvo S70 man atrodo visiskai civiliokiskos
>isvaizdos, spalva capuchino mazdaug.

Dėkui už info;) , nors daugiau kaip +10 km/h  l. retai kada viršiju.

Man tai, pvz.,  dar įdomu, kodėl pravažiavus Grigiškes (važiuojant link
Kauno) ir kur prieš fotoradarą/degalinę stovi ženklas 80 km/h ir važiuoji
antra ("lenki" važiuojančius 60-70 km/h) juosta 85-88 km/h greičiu, tau
prisiveja iš galo ir neretai pradeda mirksėti lempomis? Kas dar įdomu, kad
neretai tokie "mirksininkai", man "aplenkus" lėtesnius ir pasitraukus į
pirmą juostą, patys toliau važiuoja 100 km/h greičiu pirma juosta? Ir dar
tokie aplenkiant mėgsta atsisukti ir nuteikti tipo rimto bičo veidą :D :/

Kiek pamenu, pagal kelių eismo taisyklės dvijuosčiuose keliuose neleidžiamas
lenkimas, tik persirikiavimas? Tai, kodėl dėl "kažkokio" turiu "nardyti"
pirmyn atgal?