na mano brolis ziema kelis kartus ant to pacio greblio uzlipo, sildomos sedynes irgi kase galva nesuprato kas per nesamone "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message news:ijb9b9$t7t$1@trimpas.omnitel.net... > sveiki, > > vakar apturejau toki keistoka ivyki. zodziu kol feja buvo pardoje, sedejau > masinoje su ijungta radija (~45min kazkur). raktukas buvo uzvedimo > spyneleje ikistas (padetis ne-degimo). nu ir ka. po 45min starteris > sugebejo tik burgztelti ir viskas, pradejo kvakset signalke. uzkuriau tik > su laidais. paskuj dariau eksperimenta: pastaciau masina ~1val, bet > uzrakinau tvarkingai. po valandos uzsivede be problemu. Dariau kita > eksperimenta: palikau kokiai ~20min su rakteliu spyneleje. neuzsivede vel. > is ryto irgi kazkaip keistai kuresi, signalke kvakteleje karta. anksciau > jokiu problemu nebuvo. > > klausimas aiskus: kas per toki laika gali suryti tiek Alektros? kad per > 45min iskraut akuma tai cia neblogas vartotojas turetu buti. sendien > vakare jei spesiu bandysim su testeriuku ir saugikliu traukymais atsekti. > bet galbut cia kazkoks rimtesnis gedimas? pvz kas dar man i akis krito: > visa laika kuriant is po nakties tachometro rodykle kazkaip keistai > tamposi, o uzkurus kuri laika tik dreba, o po kokiu 2-3s pasidauzydama i > apatines padeties ribotuva ima rodyta apsukas. kuriant silta motora jokiu > drebejimu nera. kas cia do fintas? > akumas pakeistas vasaros pabaigoje. > > auto 00' opel astra G, 1.6 16v ecotecinis benzas. > > dekuj uz mintis. > > >