zodziu nekas su krovimu.... krovimo itampa 12.9v, o sujungus visa opelio Alektra - 12.6v. kaip suprantu tokios itampos nepakanka. kur dabar slieku ieskot? kur nuvaryt vilniuje? idomu ar serviso autoholikai tvarko aliektras? Vai<vai@vai.com> wrote: > eeee...... kurk ir matuok krovima turi buti su apkrova apie 14V maziausiai > 13,2V > "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message > news:ijd6ah$8fq$1@trimpas.omnitel.net... > > na istorija dar neaiski, bet vakar sugebejom kai ka pamatuoti, o kai ka ir > > pamirsom. > > zodziu "parazitine srove" 0.03A. kaip ir ok viskas. > > uzkurem su laidais, pavaziavus koki pora km ant akumo gnybtu rode 12.2V. > > kol pamatavom parazitine srove auto jau nebeuzsikure, starteris pasisuka > > puse apsisukimo ir vsio, uzgesta prietaisu skydas ir kvaksi signalke. > > itampa po pirmo sukimo 10V, po antro 8V, po trecio 6V. itarimas krito ant > > akumo. idejom sena, genuine opel akuma, kuris buvo isimtas vasaros > > pabaigoje ir metesi garaze. ta indikatorine akute jau pilka buvo, atseit > > blogas. pamatavom itampa - 12.1V. ant durniaus pabandem - uzsikure is > > karto. > > aisku, sendien pamatuosim krovima, nes galbut pastoviai nedakraudavo to > > akumo, ir kol jis buvo naujas, dabar po biski ir nusibaige. plius su > > masina nera daug vazinejama... > > kad kazkas su krovimu gali buti negerai itarimu yra, nes pagazavus lygtais > > lempos ryskiau ima sviesti... nu yra sioks toks skirtumas, bet nedidelis. > > > > > > > > "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message > > news:ijb9b9$t7t$1@trimpas.omnitel.net... > >> sveiki, > >> > >> vakar apturejau toki keistoka ivyki. zodziu kol feja buvo pardoje, > >> sedejau masinoje su ijungta radija (~45min kazkur). raktukas buvo > >> uzvedimo spyneleje ikistas (padetis ne-degimo). nu ir ka. po 45min > >> starteris sugebejo tik burgztelti ir viskas, pradejo kvakset signalke. > >> uzkuriau tik su laidais. paskuj dariau eksperimenta: pastaciau masina > >> ~1val, bet uzrakinau tvarkingai. po valandos uzsivede be problemu. Dariau > >> kita eksperimenta: palikau kokiai ~20min su rakteliu spyneleje. > >> neuzsivede vel. is ryto irgi kazkaip keistai kuresi, signalke kvakteleje > >> karta. anksciau jokiu problemu nebuvo. > >> > >> klausimas aiskus: kas per toki laika gali suryti tiek Alektros? kad per > >> 45min iskraut akuma tai cia neblogas vartotojas turetu buti. sendien > >> vakare jei spesiu bandysim su testeriuku ir saugikliu traukymais atsekti. > >> bet galbut cia kazkoks rimtesnis gedimas? pvz kas dar man i akis krito: > >> visa laika kuriant is po nakties tachometro rodykle kazkaip keistai > >> tamposi, o uzkurus kuri laika tik dreba, o po kokiu 2-3s pasidauzydama i > >> apatines padeties ribotuva ima rodyta apsukas. kuriant silta motora jokiu > >> drebejimu nera. kas cia do fintas? > >> akumas pakeistas vasaros pabaigoje. > >> > >> auto 00' opel astra G, 1.6 16v ecotecinis benzas. > >> > >> dekuj uz mintis. > >> > >> > >> > >> > >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > >> signature database 5872 (20110214) __________ > >> > >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > >> > >> http://www.eset.com > >> > >> > >> > > > > -- Android Usenet Reader http://android.newsgroupstats.hk