kiek paklausau, visi skaiciuoja tik kuras vs. bilietukai, motyvacijai pakelt pridedami greiti ir komforta. Bet retas prisimena, kad masina reikia nusipirkti, taisyti, priziureti, drausti, jos verte krinta :) Senu laiku buhalterija, imant visas islaidas, veliau pridedant pirkimo ir pardavimo kainos skirtuma, man susivesdavo i 35-45ct/km turint kibireli iki 10kLt. Dabar kuras > 1LT/l brangesnis, tai kazkiek ct reiktu pridet. Jei masina naujesne, tai sanaudos dideja del zymesnio vertes kritimo, kasko, realiai brangesniu detaliu. "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message news:ik5997$vcv$1@trimpas.omnitel.net... > sakai masina tam atstumui pitako nesunaudoja? (ne vien benzas) > > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:ik5922$uvc$1@trimpas.omnitel.net... >> Klaida! Vilniaus miesto visuomeninio transporto sistema yra tokia, kad >> vienu įsėdimu labai retais atvejais gali pasiekti kelionės tikslą. Dažnai >> reikia pakeisti kelis autobusus/troleibusus, o kadangi apmokestinama ne už >> laiką, ar kelionę, bet įsėdimą, todėl kelionės kaina labai išauga. Galų >> gale, net jei galime nuvažiuoti vienu įsėdimu, tai pirmyn-atgal 5Lt >> (2x2.5Lt) neatrodo labai jau pigu, turint omeni, kad Vilnius yra mažas >> miestelis.. >> >>> 1. Pigiau >> >> > >