taigi čia jo planos tik pradžiai, kad nebūtų šoko netekus mašinos. O taip kelis mėnesius pabandęs ir pamatęs, kad pasirodo iš tikro ir nereikia mašinos, galiausiai jos ir visai atsikratys. na ne kiekvienas, bet koks tuzinas iš šimto. "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:ik5js4$j9m$1@trimpas.omnitel.net... > pagal pacia pirma Dariaus salyga masina stovi garaze ir rudyja, kol nereiks > kur toliau vaziuot, tai draudimai, kibiru kainos, ir masinos vertes kritimas > keliones kainos mieste neitakoja... > > "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message > news:ik5ac5$1rk$1@trimpas.omnitel.net... >> kiek paklausau, visi skaiciuoja tik kuras vs. bilietukai, motyvacijai >> pakelt pridedami greiti ir komforta. Bet retas prisimena, kad masina >> reikia nusipirkti, taisyti, priziureti, drausti, jos verte krinta :) >> Senu laiku buhalterija, imant visas islaidas, veliau pridedant pirkimo ir >> pardavimo kainos skirtuma, man susivesdavo i 35-45ct/km turint kibireli >> iki 10kLt. Dabar kuras > 1LT/l brangesnis, tai kazkiek ct reiktu pridet. >> Jei masina naujesne, tai sanaudos dideja del zymesnio vertes kritimo, >> kasko, realiai brangesniu detaliu. >> >> "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message >> news:ik5997$vcv$1@trimpas.omnitel.net... >>> sakai masina tam atstumui pitako nesunaudoja? (ne vien benzas) >>> >>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>> news:ik5922$uvc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Klaida! Vilniaus miesto visuomeninio transporto sistema yra tokia, kad >>>> vienu įsėdimu labai retais atvejais gali pasiekti kelionės tikslą. >>>> Dažnai >>>> reikia pakeisti kelis autobusus/troleibusus, o kadangi apmokestinama ne >>>> už >>>> laiką, ar kelionę, bet įsėdimą, todėl kelionės kaina labai išauga. Galų >>>> gale, net jei galime nuvažiuoti vienu įsėdimu, tai pirmyn-atgal 5Lt >>>> (2x2.5Lt) neatrodo labai jau pigu, turint omeni, kad Vilnius yra mažas >>>> miestelis.. >>>> >>>>> 1. Pigiau >>>> >>>> >>> >>> > >