pagal pacia pirma Dariaus salyga masina stovi garaze ir rudyja, kol nereiks kur toliau vaziuot, tai draudimai, kibiru kainos, ir masinos vertes kritimas keliones kainos mieste neitakoja... "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:ik5ac5$1rk$1@trimpas.omnitel.net... > kiek paklausau, visi skaiciuoja tik kuras vs. bilietukai, motyvacijai > pakelt pridedami greiti ir komforta. Bet retas prisimena, kad masina > reikia nusipirkti, taisyti, priziureti, drausti, jos verte krinta :) > Senu laiku buhalterija, imant visas islaidas, veliau pridedant pirkimo ir > pardavimo kainos skirtuma, man susivesdavo i 35-45ct/km turint kibireli > iki 10kLt. Dabar kuras > 1LT/l brangesnis, tai kazkiek ct reiktu pridet. > Jei masina naujesne, tai sanaudos dideja del zymesnio vertes kritimo, > kasko, realiai brangesniu detaliu. > > "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message > news:ik5997$vcv$1@trimpas.omnitel.net... >> sakai masina tam atstumui pitako nesunaudoja? (ne vien benzas) >> >> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >> news:ik5922$uvc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Klaida! Vilniaus miesto visuomeninio transporto sistema yra tokia, kad >>> vienu įsėdimu labai retais atvejais gali pasiekti kelionės tikslą. >>> Dažnai >>> reikia pakeisti kelis autobusus/troleibusus, o kadangi apmokestinama ne >>> už >>> laiką, ar kelionę, bet įsėdimą, todėl kelionės kaina labai išauga. Galų >>> gale, net jei galime nuvažiuoti vienu įsėdimu, tai pirmyn-atgal 5Lt >>> (2x2.5Lt) neatrodo labai jau pigu, turint omeni, kad Vilnius yra mažas >>> miestelis.. >>> >>>> 1. Pigiau >>> >>> >> >>