Dar pakeiciau stabdziu zarneles ir sankabos isminama guoliuka :) "Monas" <monazzz { @ } gmail.com> wrote in message news:impkmb$9fi$1@trimpas.omnitel.net... > Tamstos postas tiesiogiai demonstruoja apie tamstos isprusima technikoje > bent jau tuo laiku kuomet teko vazinet su tuo R19. Mates as tokiu ramiai > vaziuojanciu varuotoju, kurie net nezino kaip kapotas atsidaro, o ka ten > jie paaiskinsi, kad jei atraminiai guoliai numire - vadinasi juos keisti > reikia ir ilgai nelaukt. Visiem px, mina kol minasi, o paskui vaje, tai > teko i metala priduot nes nebeapsimoka remontuot, arba vaje sugedo > vaziuojant kazkur, ir vel sugedo parvaziavus is kazkur ir vienu zodziu > vien tik gedo ir gedo. > Ne su vienu R19 vazinejes, ne viena pats remontaves ir visus galus pas > juos zinau ir zinau kad tokio daikto kaip elektronikos gedimas pas juos > praktiskai nebuna, nebent uzmerktum visa masina i kokia kudra. O remontas > nera skausmingas jei jis daromas laiku ir vietoje, o ne laukiama iki kol > ratas nukris koks vaziuojant arba spiruokle nutruks "ramiai vaziuojant nei > is sio nei is to". Savaitgali kaip tik teko viena R19 krapstyt, is stovio > galiu konstatuot kad seiminikai i servisa nebuvo su ja uzsuke visai per > tuos kelis metus kai jinai po Lt laksto. Keistos tik kaladeles ir tepalai > ir visa tai manau namu salygomis. Visa kita ziaurokai apleista :) Tai teko > siek tiek investuot ir apsitvarkyt. Labai daug ten dariau, bet labai > tingiu pasakot. Idomumo delei pasakysiu kad dalys kainavo apie 750Lt, o > pakeista mazdaug taip: > priekiniu sakiu sailentblokai, > sarnyrai, > amortizatoriu atraminiai guoliai, > visos variklio pagalves (3vnt) > oro filtras, > tepalo filtras, > paskirstymo dirzas su guoliukais, > veleno rieboksliai abieju galu, > paskirstymo dangtelio riebokslis > restauruotas sankabos diskas, > pusasio guma prie pavaru dezes su guoliu, > pakeista vairo kolonele (i kaina neieina turejau nuo senu laiku, bet > galima rast uz ~60Lt) > tepalai variklyje (5l Total 10w40) ir pavaru dezeje (3l Total 75x80 > atrodo) > zvakiu laidai, paskirstmo dangtelis ir skriejikas > > Rezultatas - tikiuos prie priekines auto dalies nekist nagu kokis 1.5-3m:) > > "Spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:impiob$6eb$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu taip taip žinoma. Apie prancūzų kokIbę gali nepasakot. >> Konkrečiai renuškei gedo viskas kas netingi - pradedant spyruoklių >> lūžinėjimu posūkyje (važiuojant kultūringai), elektronikos problemom ir >> baigiant galutiniu automato A?A, po ko buvo pagaliau apsispręsta >> iškeldinti ją į šrotą. >> Dar pamenu gausiai nepatiko dalių kainos, kaip kokios nors normalios auto >> ar dar net ir brangiau. >> Sekant tavo mintį, varijantai du: >> I - bėgi nuo prancūzų neatsisukdamas, >> II - nuperki tokį uošvienei. >> >>> Tai du variantai: >>> arba nusipirkai lavonu lavona, kuri nesvarbu kas pagamino remontuosi >>> daugiau >>> nei vazinesi >>> arba sokejas prastas > >