iki ryt ryto dar kokia 30 punktų prisiminsi On 03/28/2011 11:36 AM, Monas wrote: > Dar pakeiciau stabdziu zarneles ir sankabos isminama guoliuka :) > > "Monas"<monazzz { @ } gmail.com> wrote in message > news:impkmb$9fi$1@trimpas.omnitel.net... >> Tamstos postas tiesiogiai demonstruoja apie tamstos isprusima technikoje >> bent jau tuo laiku kuomet teko vazinet su tuo R19. Mates as tokiu ramiai >> vaziuojanciu varuotoju, kurie net nezino kaip kapotas atsidaro, o ka ten >> jie paaiskinsi, kad jei atraminiai guoliai numire - vadinasi juos keisti >> reikia ir ilgai nelaukt. Visiem px, mina kol minasi, o paskui vaje, tai >> teko i metala priduot nes nebeapsimoka remontuot, arba vaje sugedo >> vaziuojant kazkur, ir vel sugedo parvaziavus is kazkur ir vienu zodziu >> vien tik gedo ir gedo. >> Ne su vienu R19 vazinejes, ne viena pats remontaves ir visus galus pas >> juos zinau ir zinau kad tokio daikto kaip elektronikos gedimas pas juos >> praktiskai nebuna, nebent uzmerktum visa masina i kokia kudra. O remontas >> nera skausmingas jei jis daromas laiku ir vietoje, o ne laukiama iki kol >> ratas nukris koks vaziuojant arba spiruokle nutruks "ramiai vaziuojant nei >> is sio nei is to". Savaitgali kaip tik teko viena R19 krapstyt, is stovio >> galiu konstatuot kad seiminikai i servisa nebuvo su ja uzsuke visai per >> tuos kelis metus kai jinai po Lt laksto. Keistos tik kaladeles ir tepalai >> ir visa tai manau namu salygomis. Visa kita ziaurokai apleista :) Tai teko >> siek tiek investuot ir apsitvarkyt. Labai daug ten dariau, bet labai >> tingiu pasakot. Idomumo delei pasakysiu kad dalys kainavo apie 750Lt, o >> pakeista mazdaug taip: >> priekiniu sakiu sailentblokai, >> sarnyrai, >> amortizatoriu atraminiai guoliai, >> visos variklio pagalves (3vnt) >> oro filtras, >> tepalo filtras, >> paskirstymo dirzas su guoliukais, >> veleno rieboksliai abieju galu, >> paskirstymo dangtelio riebokslis >> restauruotas sankabos diskas, >> pusasio guma prie pavaru dezes su guoliu, >> pakeista vairo kolonele (i kaina neieina turejau nuo senu laiku, bet >> galima rast uz ~60Lt) >> tepalai variklyje (5l Total 10w40) ir pavaru dezeje (3l Total 75x80 >> atrodo) >> zvakiu laidai, paskirstmo dangtelis ir skriejikas >> >> Rezultatas - tikiuos prie priekines auto dalies nekist nagu kokis 1.5-3m:) >> >> "Spakainas"<spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:impiob$6eb$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu taip taip þinoma. Apie prancûzø kokIbæ gali nepasakot. >>> Konkreèiai renuðkei gedo viskas kas netingi - pradedant spyruokliø >>> lûþinëjimu posûkyje (vaþiuojant kultûringai), elektronikos problemom ir >>> baigiant galutiniu automato A?A, po ko buvo pagaliau apsispræsta >>> iðkeldinti jà á ðrotà. >>> Dar pamenu gausiai nepatiko daliø kainos, kaip kokios nors normalios auto >>> ar dar net ir brangiau. >>> Sekant tavo mintá, varijantai du: >>> I - bëgi nuo prancûzø neatsisukdamas, >>> II - nuperki toká uoðvienei. >>> >>>> Tai du variantai: >>>> arba nusipirkai lavonu lavona, kuri nesvarbu kas pagamino remontuosi >>>> daugiau >>>> nei vazinesi >>>> arba sokejas prastas >> >> > >