Nelabai turbut, o jei ir prisiminsiu nerasysiu, tingiu :) Esme - tik norejau pasakyt kiek siais laikais kainuoja vos ne kapitalinis R19 remontas :) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:impkuk$99n$1@trimpas.omnitel.net... > iki ryt ryto dar kokia 30 punktu prisiminsi > > On 03/28/2011 11:36 AM, Monas wrote: >> Dar pakeiciau stabdziu zarneles ir sankabos isminama guoliuka :) >> >> "Monas"<monazzz { @ } gmail.com> wrote in message >> news:impkmb$9fi$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tamstos postas tiesiogiai demonstruoja apie tamstos isprusima technikoje >>> bent jau tuo laiku kuomet teko vazinet su tuo R19. Mates as tokiu ramiai >>> vaziuojanciu varuotoju, kurie net nezino kaip kapotas atsidaro, o ka ten >>> jie paaiskinsi, kad jei atraminiai guoliai numire - vadinasi juos keisti >>> reikia ir ilgai nelaukt. Visiem px, mina kol minasi, o paskui vaje, tai >>> teko i metala priduot nes nebeapsimoka remontuot, arba vaje sugedo >>> vaziuojant kazkur, ir vel sugedo parvaziavus is kazkur ir vienu zodziu >>> vien tik gedo ir gedo. >>> Ne su vienu R19 vazinejes, ne viena pats remontaves ir visus galus pas >>> juos zinau ir zinau kad tokio daikto kaip elektronikos gedimas pas juos >>> praktiskai nebuna, nebent uzmerktum visa masina i kokia kudra. O >>> remontas >>> nera skausmingas jei jis daromas laiku ir vietoje, o ne laukiama iki kol >>> ratas nukris koks vaziuojant arba spiruokle nutruks "ramiai vaziuojant >>> nei >>> is sio nei is to". Savaitgali kaip tik teko viena R19 krapstyt, is >>> stovio >>> galiu konstatuot kad seiminikai i servisa nebuvo su ja uzsuke visai per >>> tuos kelis metus kai jinai po Lt laksto. Keistos tik kaladeles ir >>> tepalai >>> ir visa tai manau namu salygomis. Visa kita ziaurokai apleista :) Tai >>> teko >>> siek tiek investuot ir apsitvarkyt. Labai daug ten dariau, bet labai >>> tingiu pasakot. Idomumo delei pasakysiu kad dalys kainavo apie 750Lt, o >>> pakeista mazdaug taip: >>> priekiniu sakiu sailentblokai, >>> sarnyrai, >>> amortizatoriu atraminiai guoliai, >>> visos variklio pagalves (3vnt) >>> oro filtras, >>> tepalo filtras, >>> paskirstymo dirzas su guoliukais, >>> veleno rieboksliai abieju galu, >>> paskirstymo dangtelio riebokslis >>> restauruotas sankabos diskas, >>> pusasio guma prie pavaru dezes su guoliu, >>> pakeista vairo kolonele (i kaina neieina turejau nuo senu laiku, bet >>> galima rast uz ~60Lt) >>> tepalai variklyje (5l Total 10w40) ir pavaru dezeje (3l Total 75x80 >>> atrodo) >>> zvakiu laidai, paskirstmo dangtelis ir skriejikas >>> >>> Rezultatas - tikiuos prie priekines auto dalies nekist nagu kokis >>> 1.5-3m:) >>> >>> "Spakainas"<spakainas@mail.ru> wrote in message >>> news:impiob$6eb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nu taip taip žinoma. Apie prancūzų kokIbę gali nepasakot. >>>> Konkrečiai renuškei gedo viskas kas netingi - pradedant spyruoklių >>>> lūžinėjimu posūkyje (važiuojant kultūringai), elektronikos problemom ir >>>> baigiant galutiniu automato A?A, po ko buvo pagaliau apsispręsta >>>> iškeldinti ją į šrotą. >>>> Dar pamenu gausiai nepatiko dalių kainos, kaip kokios nors normalios >>>> auto >>>> ar dar net ir brangiau. >>>> Sekant tavo mintį, varijantai du: >>>> I - bėgi nuo prancūzų neatsisukdamas, >>>> II - nuperki tokį uošvienei. >>>> >>>>> Tai du variantai: >>>>> arba nusipirkai lavonu lavona, kuri nesvarbu kas pagamino remontuosi >>>>> daugiau >>>>> nei vazinesi >>>>> arba sokejas prastas >>> >>> >> >> >