Šaligatviu važiuoja, nes bijo mašinų, gatve važiuoja nes pagal taisykles galima, ir taip saugiau, nei palei pat šaligatvį, kur gali apsisvaiginęs pėstysis bet kada žengt. "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gsa4m4$chi$1@trimpas.omnitel.net... >I ta pacia tema. Ar tik ne uzvakar su Dzeus ish news'u teko proga Broda >kokius 3 kartus praslifuot pirmyn atgal. Jam bulkai stogas, ash sheip biski >pasisvaigines. Ir tokis pastebejimas. Yra tas dviracio takas. Yra >dviratininkai. Zenklai - 1/2 birkos sustatyti. Vaziuok ir dziaukis. Bet... >Kuo laikas veleja, tuo mazesnis procentas dviratininku vaziuoja dviraciu >taku. Kol yra automobiliu trafikas (buvo kazkur apie septynias vakaro), 50% >judejimo vyksta sakigatviu, manevruojant tarp zmoniu, kita puse daugmaz >dviraciu taku. Veliau, apie devynias, kai masinu praktiskai nebelieka (tik >koks taksas ir pan.) situacija pasidaro tokia - 40% saligatviais, 30% >gatve, 10% dviraciu taku. Del imties nereprezentayvumo galimos paklaidos, >bet tendencijos akivaizdzios. Nu vat kodel ? > > "dii" <naujda@centras.lt> wrote in message > news:gsa45p$bua$1@trimpas.omnitel.net... >> ziniasklaida jau oficialiai kviecia pranesti apie nevietoj pastatytus >> automobilius: >> http://vilniaus.diena.lt/naujienos/miestas/skelbiama-uztverusiu-dviratininku-takus-masinu-medziokle-212661 >> Senai laikas :) >> >