o atleskit ka tas mOnomeras matuoja? Vienintelis spec irankis kurio reikes, tai veleneliu fiksatoriai tesingam isstatymui. Dar gali cia pasiskaityt http://www.fiatklubas.lt/forumas/index.php?sid=692f73d36a50e57a79e818e919513cba gal ka naudingo rasi Beje jei Punto nesiveda pradek nuo to ar raktelis oranzinis prietaisu skydelyje nedega "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message news:imvr2r$f2l$1@trimpas.omnitel.net... > Turiu savo reikmem kompresijos matuokli, jame yra lanksti zarnele su > mazesniu ir didesniu sriegiu, bei vamzdelis su platejancia guma. > Manau turetu kazkas is ju tikti pamatavimui. Paprastas monometras kazin ar > ka nors normaliai parodytu. > Jei Vilniuje galiu prilekti sutartu laiku, vazineju daznai po miesta. > > > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:imvogn$clg$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> Gal kam yra tekę remontuoti fiat punto (99'-03') 1.2i 16V variklį? Gal >> yra kokie niuansai, silpnos vietos? Pirmas dalykas ką pastebėjau pavartęs >> žinyną, tai kad vien norint pakeisti pagrindinį diržą, reikia specialių >> įrankių su kuriais reikia išstatyti visus keturis stūmoklius viename >> lygyje, o tada užfiksuoti vožtuvų velenėlius. Niekad nieko panašaus >> nebuvau sutikęs japoniškuose aumobiliuose. Čia reikia tokius pasidaryti >> įrankius, ar galima nebrangiai įsigyti? >> O šiaip tai turbūt reiks kaip Codekui daryti kapitalinį kieme. Nes >> automobilis nesiveda, net lyg ir sunkiai suka starteris. Bandysiu >> pasidaryti antgali monometrui ir pamatuoti kompresiją, bet kažkaip nieko >> gero nesitikiu...Lyg ir tarpinės yra silpna vieta šių variklių? >> > >